Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 maja 2015, 17:58

autor: Adrian Werner

Ukazało się demo wydania pecetowego D4

Japońskie studio Access Games wypuściło wersję demonstracyjną pecetowej wersji D4: Dark Dreams Don’t Die, czyli przygodowej gry akcji, która w zeszłym roku zadebiutowała na konsoli Xbox One.

Do premiery pecetowej wersji gry D4: Dark Dreams Don’t Die został już niecały tydzień. Chcąc zwiększyć zainteresowanie tym projektem jego autorzy, czyli ludzie z japońskiego studia Access Games udostępnili właśnie wersję demonstracyjną wydania komputerowego. Plik waży 2,5 GB i przed jego pobraniem warto przypomnieć sobie opublikowane jakiś czas temu wymagania sprzętowe, aby mieć pewność, że wasza konfiguracja poradzi sobie z tym zadaniem.

D4: Dark Dreams Don’t Die to przygodowa gra akcji, której głównym projektantem był Hidetaka Suehiro, znany przede wszystkim jako twórca survival horroru Deadly Premonition. Podczas kampanii wcielamy się w prywatnego detektywa imieniem David Young, który musi odkryć tożsamość mordercy swojej żony. Bohater próbował ją ocalić, ale zawiódł i został postrzelony w skroń. Obrażenia wymazały mu spore fragmenty pamięci, co utrudnia śledztwo, ale jednocześnie zyskał on unikalne moce, pozwalające na podróżowanie w czasie. Podczas rozgrywki zajmujemy się głównie eksplorowaniem lokacji w poszukiwaniu przedmiotów i prowadzeniem rozmów, a zabawę urozmaicają liczne wyzwania zręcznościowe.

Pecetowa wersja D4 trafi do sprzedaży 5 czerwca w serwisie Steam. Gra zawierać będzie wszystkie dodatki DLC, które ukazały się do pierwowzoru na Xboksa One. W porównaniu z wydaniem konsolowym otrzymamy także opcję włączenia wyższych rozdzielczości, możliwość zabawy w 60 klatkach na sekundę oraz krótsze czasy ładowania. Ponadto autorzy przygotowali nowy interfejs dopasowany do myszki oraz usunęli wszystkie elementy związane z Kinectem.

  1. D4 – pobierz demo wersji pecetowej
  2. D4 – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej