Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 kwietnia 2015, 12:21

Might & Magic: Heroes VII - poznaliśmy wymagania sprzętowe

Firma Ubisoft ujawniła dziś minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe gry Might & Magic: Heroes VII. Produkcja niemieckiego Limbic Entertainment trafi do graczy we wrześniu tego roku, wyłącznie na PC.

Ostatnie dni to prawdziwy wysyp informacji na temat Might & Magic: Heroes VII. Wczoraj firma Ubisoft zdradziła skład i cenę edycji kolekcjonerskiej oraz dodatkową zawartość dla osób zamawiających grę przed premierą, ujawniła także planowaną datę premiery. Teraz z kolei dowiedzieliśmy się, jakie będą minimalne oraz zalecane wymagania sprzętowe najnowszego dzieła Limbic Entertainment. Możecie zobaczyć je poniżej.

Przesiadka na Unreal Engine 3 sprawiła, że Heroes VII będzie bardziej wymagające także pod względem sprzętowym. - Might & Magic: Heroes VII - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2015-04-24
Przesiadka na Unreal Engine 3 sprawiła, że Heroes VII będzie bardziej wymagające także pod względem sprzętowym.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Core i5 660 3.3 GHz / Phenom II X4 955 3.2 GHz lub lepszy
  2. Pamięć RAM: 4 GB
  3. Karta grafiki: GeForce GTX460 / Radeon HD5850 lub lepsza
  4. System operacyjny: Windows 7/8/8.1 (wyłącznie 64-bit)

Zalecane wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Core i5 2400 3.1 GHz / FX-6100 3.3 GHz lub lepszy
  2. Pamięć RAM: 6 GB
  3. Karta grafiki: GeForce GTX670 / Radeon HD7870 lub lepsza
  4. System operacyjny: Windows 7/8/8.1 (wyłącznie 64-bit)
Miejmy nadzieję, że nowa odsłona cyklu będzie się wyróżniać na tle poprzedniczek nie tylko wizualnie. - Might & Magic: Heroes VII - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2015-04-24
Miejmy nadzieję, że nowa odsłona cyklu będzie się wyróżniać na tle poprzedniczek nie tylko wizualnie.

Siódma część kultowej serii turowych strategii Heroes of Might & Magic trafi do graczy we wrześniu tego roku, wyłącznie na PC. Za jej tworzenie odpowiada niemieckie studio Limbic Entertainment, które ma w swoim portfolio m.in. pracę nad dodatkami do szóstej odsłony cyklu. Jak zapowiadają deweloperzy, w „siódemce” przywrócą kilka elementów, których pozbyła się poprzedniczka (m.in. ekrany miast czy siedem dostępnych surowców), zaś pozostałe aspekty, takie jak bardziej taktyczna walka, zostaną usprawnione. Ponadto Might & Magic: Heroes VII zaoferuje wyraźny postęp w oprawie graficznej, używając silnika Unreal Engine 3.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Might & Magic: Heroes VII
  2. Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII – stara szkoła kontra nowoczesność
  3. Might & Magic: Heroes VII – kompendium wiedzy

Jakub Mirowski

Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

więcej