Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 17 kwietnia 2015, 11:59

autor: Adrian Werner

Must Deliver – debiut zabawnej zręcznościówki polskiego studia

Mające na koncie przebojowe Touchdown Hero polskie studio Cherrypick Games wypuściło swój najnowszy projekt. Jest nim zręcznościówka Must Deliver, w której kierujemy kurierem przedzierającym się przez tereny opanowane przez hordy zombiaków.

Znane z mobilnego przeboju Touchdown Hero polskie studio Cherrypick Games wypuściło swój kolejny projekt, czyli zręcznościówkę atytułowaną Must Deliver.

Produkcja korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami i dostępna jest na urządzenia z systemami iOS oraz Android. Poprzednie gry Cherrypick Games ukazały się także na Windows Phone, ale na razie nie wiemy, czy podobny los spotka najnowszy tytuł studia.

Must Deliver stanowi rozwinięcie pomysłów z Touchdown Hero, tyle że zamiast na boisku akcja toczy się w świecie zniszczonym przez wybuch epidemii zombie. Gracze kontrolują kuriera, którego zadaniem jest dostarczanie dawek antidotum zainfekowanym nieszczęśnikom.

Podczas zabawy postać automatycznie pędzi w górę ekrany, a my musimy tak modyfikować jej kierunek biegu, aby uniknąć złapania przez wyskakujące na drogę zombiaki oraz ominąć przeszkody. Głównym celem jest dotarcie do kolejnej bezpiecznej strefy, a ugryzienie przez zombiaka poza nią powoduje konieczność rozpoczęcia od nowa.

O to, aby rozgrywka nam się szybko nie znudziła dba duża różnorodność poszczególnych elementów projektu. Autorzy przygotowali wiele gatunków zombiaków dysponujących unikalnymi cechami. Do wyboru jest masa odmiennych postaci i każda z nich posiada własną zdolność specjalną, aktywowana po zebraniu trzech power-upów podczas biegu. Np. listonosz po aktywacji wyrywa kilkanaście metrów przed siebie, przecinając wszystkich, stojących mu na drodze nieumarłych, zaś „niszczyciel” rozpoczyna sekwencję morderczych piruetów, torując sobie drogę przy pomocy gołych pięści. Po każdym skutecznie ukończonym kursie dostajemy wirtualną gotówkę, za którą odblokowujemy nowe postacie i rozwijamy umiejętności bohaterów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej