Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 kwietnia 2015, 11:31

autor: Kamil Zwijacz

Descent: Underground ufundowane. Zebrano ponad 600 tys. dolarów na kosmiczną strzelankę

Deweloperom ze studia Descendent udało się zebrać minimalną kwotę 600 tys. dolarów na stworzenie nowej odsłony serii Descent. W związku z tym gra Descent: Underground, o ile wszystko pójdzie zgodnie z planem, ukaże się na komputerach PC w przyszłym roku.

Descent: Underground w skrócie:
  • Gatunek: kosmiczna strzelanka
  • Deweloper: Descendent Studios
  • Platformy sprzętowe: PC
  • Data premiery: 2016 rok
  • Inne: gra sfinansowana w serwisie Kickstarter (uzbierano nieco ponad 600 tys. dolarów)

W marcu ruszyła zbiórka pieniędzy na Descent: Underground – prequel uznanej serii kosmicznych strzelanek, zapoczątkowanej w 1995 roku. Zespół Descendent Studios potrzebował 600 tys. dolarów na stworzenie produkcji i kwotę tę udało się uzbierać, aczkolwiek łatwo nie było. Akcja zakończyła się bowiem wynikiem 601 733 tys. dolarów. Deweloperzy zabierają się więc teraz za ciężką pracę, a przy okazji kontynuują zbiórkę pieniędzy na oficjalnej stronie projektu. Przeniesiono również najbliższe cele. Jeżeli uda się pozyskać jeszcze około 25 tys. dolarów, to do gry trafi statek naprawczy Shaman. Przy budżecie 650 tys. dolarów zaimplementowany zostanie Torch (lekki pojazd bojowy), a przy 675 tys. dolarów Warlock (specjalistyczna maszyna techniczna).

Descent: Underground to klimatyczna, kosmiczna strzelanka. - Descent: Underground ufundowane. Zebrano ponad 600 tys. dolarów na kosmiczną strzelankę - wiadomość - 2015-04-11
Descent: Underground to klimatyczna, kosmiczna strzelanka.
Descent: Underground ufundowane. Zebrano ponad 600 tys. dolarów na kosmiczną strzelankę - ilustracja #2

Descendent Studios to deweloper Descent: Underground. Na czele zespołu stoi Eric Peterson, pracujący wcześniej przy takich tytułach jak Wing Commander IV: The Price of Freedom, Starlancer czy też Star Citizen. Oprócz niego w dewelopingu uczestniczą ludzie, którzy pomagali przy Ultimie Online i serii Wing Commander.

Descent: Underground tworzone jest głównie z myślą o zabawie w multiplayerze, w takich trybach jak Capture the Asteroid (wariacja na temat Capture the flag), Capture the Ore (wydobywanie i transportowanie rudy), Anarchy (tradycyjne starcia z przeciwnikami) czy też Deathmatch Destruction (walka z dronami). Nie zabraknie jednak trybu współpracy oraz kampanii dla jednego gracza.

Podczas rozgrywki wykorzystamy jeden z kilku dostępnych statków, z których każdy charakteryzuje się odmiennymi właściwościami, co w pewien sposób będzie wymuszać na graczach współpracę. Wśród dostępnych maszyn znajdziemy m.in. lekkiego i zwinnego Predatora, kosmiczny czołg w postaci Panzera czy też Shamana – pojazd naprawczy.

Wszystko to uzupełniane ma być przez wysokiej jakości oprawę graficzną, generowaną przez technologię Unreal Engine 4. Premiera Descent: Underground odbędzie się na komputerach osobistych w 2016 roku.