Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 14 lutego 2015, 14:32

autor: Adrian Werner

Sigma Theory – szpiegowski thriller autorów gry Out There

Twórcy wysoko ocenianego Out There pracują nad projektem Sigma Theory, czyli turowym thrillerem szpiegowskim, w którym weźmiemy udział w sekretnej wojnie technologicznej. Produkcja zmierza na pecety oraz urządzenia mobilne z systemami iOS i Android.

Znane z wyśmienitego Out There francuskie studio Mi-Clos ujawniło swój kolejny projekt. Okazał się nim mobilny thriller szpiegowski zatytułowany Sigma Theory.

Na razie informacje na temat gry są niezwykle skromne. Wiemy, że jej akcja toczyć się będzie w niedalekiej przyszłości, a fabuła wzbogacona zostanie elementami science-fiction. Gracz wcieli się szefa potężnej organizacji szpiegowskiej i choć jego władza będzie duża, to jednocześnie zmuszony zostanie do radzenia sobie z ciężkimi konsekwencjami własnych decyzji. Oczekiwania wobec niego będą tak wyśrubowane, że jego pracy nieustanie ma towarzyszyć pokusa zastosowania niemoralnych metod w celu osiągnięcia sukcesu.

Zaprezentowana przez autorów wizja przyszłości ukaże świat jako pole toczonej w cieniach wojny, w której największe potęgi walczą o zdobycie przewagi technologicznej nad rywalami. Nasza praca polegać ma głównie na sabotowaniu działań konkurencji. Wśród dostępnych metod znajdą się nawet tak obiektywnie niemoralne akcje, jak dostarczanie broni terrorystom działającym na terenie kraju, który chcemy zdestabilizować.

Flagowy tytuł studia Mi-Clos nazywany bywa mobilną odpowiedzią na FTL: Faster Than Light

Niewiele wiadomo na temat mechanizmów rozgrywki, poza tym, że zabawa toczyć się będzie w trybie turowym. Autorzy obiecują także rozbudowaną warstwę fabularną i obecnie posiadają już liczącą dwieście stron tzw. biblię, czyli dokument opisujący cały świat oraz istniejące w nim postacie i organizacje.

Sigma Theory powstaje z myślą o pecetach oraz urządzeniach mobilnych działających w oparciu o systemy iOS i Android. Na razie twórcy nie są w stanie podać żadnej, nawet przybliżonej daty premiery. Projekt znajduje się bowiem dopiero w fazie prototypów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej