Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 17 stycznia 2015, 14:04

autor: Adrian Werner

WWE Immortals – premiera mobilnej bijatyki autorów Mortal Kombat i Injustice: Gods Among Us

Na App Store i Google Play zadebiutowała mobilna bijatyka WWE Immortals, która pozwala pokierować fantastycznymi wersjami najsłynniejszych zawodników wrestlingu. Grę opracowało studio NetherRealm, czyli autorzy Mortal Kombat i Injustice: Gods Among Us.

Studio NetherRealm jest znane z konsolowych odsłon cyklu Mortal Kombat, ale zespół coraz odważniej poczyna sobie na rynku mobilnym, czego najlepszym przykładem jest bijatyka Injustice: Gods Among Us z 2013. Teraz autorzy wypuścili na iOS i Androida swoje najnowsze mordobicie, które ukazuje przedziwny, mityczny świat zamieszkany przez fantastyczne wersje najsłynniejszych amerykańskich zapaśników ligi WWE.

WWE Immortals, bo taki tytuł otrzymała ta gra, korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. Ideą stojącą za tym projektem było umożliwienie graczom zabawy swoimi ulubionymi zapaśnikami. Deweloperzy z NetherRealm uznali jednak, że rzeczywiste wersje tych zawodników są zbyt mało ekscytujące. Postanowili więc przenieść akcję do mrocznej rzeczywistości fantasy, zamieszkanej przez superpotężne półbóstwa, będące wcieleniami najsłynniejszych zapaśników.

Wśród dostępnych sław znaleźli się m.in. Triple H, John Cena, The Undertaker, The Rock czy Hulk Hogan. Każdy bohater został odpowiednio przerobiony w sposób, który pasuje do jego osobowości znanej z telewizji. Przykładowo The Rock to potężny kamienny golem, a Roman Reigns jest rzymskim gladiatorem. Wszyscy otrzymali także kilka wariantów, wpływających na posiadane przez nich ataki i moce specjalne. Cała ta otoczka fabularna jest mocno zakręcona, ale nie można jej odmówić sporego uroku.

Pod względem mechanizmów rozgrywki produkcja jest bardzo podobna do mobilnego Injustice: Gods Among Us. Otrzymujemy zatem uproszczoną bijatykę, w której mamy ograniczoną kontrolę nad postacią. Nie kierujemy jej ruchami na planszy, a zamiast tego za pomocą gestów wyprowadzamy jedynie ataki oraz aktywujemy bloki i uniki. Po napełnieniu specjalnego paska mocy możemy także wykonać technikę specjalną, zadającą znacznie zwiększone obrażenia.

Istotną rolę w zabawie odgrywa kolekcjonowanie kart z postaciami. Pozwalają one pokierować ukazanym na nich bohaterem – zabawę zaczynamy z garstką, aby potem powoli powiększać naszą ekipę. Możemy także dokupywać nowy ekwipunek wojownikom oraz rozwijać ich umiejętności.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej