Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 stycznia 2015, 10:39

autor: Adrian Werner

Kolejna plotka o przesunięciu premiery GTA V na PC, tym razem z Polski

W sieci pojawiła się kolejna plotka o możliwym opóźnieniu premiery pecetowej wersji Grand Theft Auto V. Tym razem źródłem jest polski magazyn CD-Action.

Powracające plotki o opóźnieniu wersji pecetowej mogą budzić niepokój. - Kolejna plotka o przesunięciu premiery GTA V na PC, tym razem z Polski - wiadomość - 2015-01-11
Powracające plotki o opóźnieniu wersji pecetowej mogą budzić niepokój.

Nowy rok gracze pecetowi przywitali niezbyt miłymi pogłoskami o planowanym opóźnieniu komputerowej edycji gry Grand Theft Auto V. Zostały one wtedy zdementowane, ale plotka ta wydaje się być wyjątkowo trudna do ubicia. Teraz bowiem jej nową wersję wypuścił w świat magazyn CD-Action. Pismo powołuje się na anonimowe, ale rzekomo godne zaufania, źródło w postaci pracownika jednej z dużej sieci handlowych. Według niego zapowiadany termin 27 stycznia nie zostanie dotrzymany.

Redaktorzy magazynu spekulują, że opóźnienie może być spore – nawet kilka miesięcy. Mogłoby to wynikać z chęci firmy Take 2 podreperowania sobie przyszłych kwartalnych wyników finansowych, w okresie, w którym ten wydawca nie ma zaplanowanych żadnych innych dużych premier.

Ze swojej strony mamy oczywiście nadzieję, że plotki te okażą się zupełnie nieprawdziwe i zgodnie z oficjalnymi zapowiedziami 27 stycznia pecetowcy będą mogli udać się na podróż do miasta Los Santos. Gracze komputerowi czekają bowiem na tę premierę już bardzo długo. Posiadacze Xboksa 360 i PlayStation 3 bawią się tym przebojem od września 2013 roku, podczas gdy wersje na konsole nowej generacji zadebiutowały w listopadzie ubiegłego roku.

  1. Grand Theft Auto V – oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry Grand Theft Auto V - nowe konsole mają już GTA V, PC wciąż czeka

Kolejna plotka o przesunięciu premiery GTA V na PC, tym razem z Polski - ilustracja #2

Grand Theft Auto V okazało się gigantycznym przebojem i ciągu pierwszych sześciu tygodni od premiery sprzedano ponad 29 mln egzemplarzy. Wydana w zeszłym roku na PlayStation 4 i Xboksa 360 konwersja oferowała wiele ulepszeń. Podniesiono rozdzielczość oraz ulepszono tekstury i szczegółowość wielu modeli. Ulice miast zapełnili się większą ilością postaci oraz samochodów, a spore poprawki widoczne były także w systemach oświetlenia, uszkodzeń pojazdów oraz pogody.

Autorzy dodali również nowe aktywności, typu uzbrojenia oraz samochody. Dużą atrakcją okazało się także wprowadzenie trybu pierwszoosobowego.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej