Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 19 grudnia 2014, 12:50

autor: Kamil Zwijacz

Serwisy firmy GRY-OnLine S.A. w czołówce polskich dostawców treści wideo

Według badania Megapanelu PBI/Gemius, serwisy firmy GRY-OnLine S.A. (gry-online.pl i tvgry.pl) znajdują się w polskiej czołówce dostawców treści wideo. Ulegliśmy jedynie gigantom rodzimego rynku, czyli Onetowi, WP, Gazecie.pl i Interii.

Serwisy firmy GRY-OnLine S.A. wiodącymi dostawcami treści wideo w polskiej branży gier. - Serwisy firmy GRY-OnLine S.A. w czołówce polskich dostawców treści wideo - wiadomość - 2014-12-19
Serwisy firmy GRY-OnLine S.A. wiodącymi dostawcami treści wideo w polskiej branży gier.

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że w październiku bieżącego roku, według badania Megapanel PBI/Gemius, serwisy firmy GRY-OnLine S.A. (gry-online.pl i tvgry.pl) zanotowały piąty rezultat w kraju w kategorii treści wideo. Sukces okazał się tym większy, że znaleźliśmy się tuż za czołowymi polskimi portalami (Onet, WP, Gazeta.pl oraz Interia), nie mając w tej kategorii żadnej konkurencji wśród powiązanych tematycznie witryn. Dodatkowo nasze nagrania cieszą się ogromnym zainteresowaniem użytkowników urządzeń mobilnych, dzięki czemu udało się nam zanotować na nich ponad 547 tys. krajowych odtworzeń, co jest wynikiem lepszym od znacznie większej Interii. Okazało się również, że spośród wszystkich wymienionych mediów to właśnie u nas internauci najdłużej oglądają materiały wideo (średnio ponad 13 minut).

Nie pozostaje nam więc nic innego jak serdecznie podziękować za docenienie naszej pracy. Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by w dalszym ciągu rozwijać się w dobrą stronę i nie stracić Waszego zaufania.

Wyniki oglądalności treści wideo w polskim Internecie w październiku 2014 roku.
Wyniki oglądalności treści wideo w polskim Internecie w październiku 2014 roku.

Megapanel PBI/Gemius to badanie panelowe polskiego Internetu, którego celem jest zbieranie informacji na temat preferencji polskich internautów oraz tworzenie rankingu najpopularniejszych rodzimych stron. Według informacji zamieszczonych na oficjalnej witrynie Megapanelu PBI/Gemius, w badaniu bierze udział kilka tysięcy stron, a próba uczestniczących w nim osób wynosi nie mniej niż 15 tysięcy miesięcznie.