Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 grudnia 2014, 13:05

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - poprawione wymagania na PC

Na trzy dni przed premierą pecetowej wersji gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, na Steamie doszło do aktualizacji jej wymagań sprzętowych. Okazuje się, że dzieło Kojima Productions potrzebuje nieco lepszych procesorów, niż podawano do tej pory, a karta grafiki powinna mieć przynajmniej 4 GB pamięci.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes w skrócie:
  • Producent: Kojima Productions (Konami)
  • Wydawca: Konami
  • Gatunek: szpiegowska skradanka TPP
  • Platformy sprzętowe: PC, X360, PS3, XOne, PS4
  • Termin premiery: konsole 18.03.2014, PC 18.12.2014
  • Nasza ocena (PS4): 8 / 10 (g40st)

Jeśli robiliście już rewizję swoich „PieCów” pod kątem wymagań sprzętowych zbliżającej się wielkimi krokami pecetowej wersji Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, to zróbcie ją jeszcze raz. Na Steamie nieoczekiwanie, cichaczem doszło do aktualizacji wymogów tej „komercyjnej wersji demo Metal Gear Solid V: The Phantom Pain”. Ale nie obawiajcie się, nie nastąpiła żadna rewolucja – co prawda, gra stała się nieco bardziej sprzętożerna, niż była do tej pory, ale dotyczy to przede wszystkim procesorów. Konkretniej zaś: w minimalnej specyfikacji Intel Core i5 o taktowaniu 2,7 GHz został zastąpiony przez taki sam model „wyciągający” 3,4 GHz, natomiast w specyfikacji rekomendowanej zamiast takiego samego i5 widnieje teraz Intel Core i7-4790 (4 GHz). No i ujawniono ciekawy fakt na temat minimalnej karty grafiki mającej udźwignąć Ground Zeroes – nadal jest to GeForce GTX 650, ale okazuje się, że układ ten powinien mieć przynajmniej... 4 GB pamięci.

Czyżby aktualizacja wymagań sprzętowych Ground Zeroes była wynikiem dłuższych testów wydajnościowych ze strony dewelopera? - Metal Gear Solid V: Ground Zeroes na PC z poprawionymi wymaganiami - wiadomość - 2014-12-15
Czyżby aktualizacja wymagań sprzętowych Ground Zeroes była wynikiem dłuższych testów wydajnościowych ze strony dewelopera?

Poniżej znajdziecie pełne aktualne wymagania pecetowego wydania prologu Metal Gear Solid V:

Minimalna specyfikacja

  • System operacyjny: Windows Vista (SP2) / 7 / 8 (64-bitowy)
  • Procesor: Core i5-4460 3.4 GHz (4-rdzeniowy)
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Karta grafiki: GeForce GTX 650 lub lepsza (z 4 GB pamięci)
  • Wolne miejsce na dysku: 4 GB

Zalecana specyfikacja

  • System operacyjny: Windows Vista (SP2) / 7 / 8 (64-bitowy)
  • Procesor: Core i7-4790 4 GHz (4-rdzeniowy)
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Karta grafiki: GeForce GTX 760 lub lepsza
  • Wolne miejsce na dysku: 4 GB

Na koniec przypomnijmy, że pecetowa wersja Metal Gear Solid V: Ground Zeroes ma zadebiutować w dystrybucji cyfrowej 18 grudnia 2014 roku. Jeśli zastanawiacie się, czy warto sięgać po tę przystawkę do The Phantom Pain, możecie wrócić do naszej recenzji Ground Zeroes w wersji na PS4:

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej