Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 listopada 2014, 19:54

autor: Kamil Zwijacz

Broken Age - drugi epizod ukaże się na początku 2015 roku

Studio Double Fine poinformowało, że planuje wypuścić drugi epizod przygodówki Broken Age na początku 2015 roku. Dodatkowo ujawniano, że podczas testów przejście wczesnej wersji gry zajmowało twórcom od 8 do 12 godzin, czyli dużo dłużej, niż ukończenie pierwszego aktu.

Drugi epizod Broken Age nadleci na początku 2015 roku. - Broken Age - drugi epizod ukaże się na początku 2015 roku - wiadomość - 2014-11-30
Drugi epizod Broken Age nadleci na początku 2015 roku.
Broken Age w skrócie:
  • Gatunek: gra przygodowa
  • Deweloper: Double Fine
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: pierwszy epizod ukazał się 28 stycznia 2014 roku, drugi trafi na rynek na początku 2015 roku

W połowie października informowaliśmy, że studio Double Fine zakończyło pisanie scenariusza drugiego epizodu przygodówki Broken Age. Nie dowiedzieliśmy się jednak wtedy, kiedy mniej więcej można się spodziewać premiery drugiej połówki produkcji. Deweloperzy zdradzili jednak kilka dni temu na swoim forum, że tytuł planowany jest na początek 2015 roku. Jednocześnie zaznaczono, że w ostatnim czasie zespół pracujący nad tytułem znacznie się powiększył, więc prace idą pełną parą. Dodatkowo zdradzono, że podczas testów, czas ukończenia drugiego epizodu oscylował w granicach 8 – 12 godzin, czyli sporo więcej niż w przypadku pierwszego odcinka (Hed w swojej recenzji stwierdził, że bez żadnych poradników zaliczył grę w około 4 godziny). Wydaje się więc, że długi czas oczekiwania zostanie nam zrekompensowany, ale o wszystkim przekonamy się w przyszłym roku.

Broken Age - drugi epizod ukaże się na początku 2015 roku - ilustracja #2Broken Age to przygodówka od studia Double Fine, która można powiedzieć, że zapoczątkowała boom na Kickstarterowe zbiórki pieniędzy. Twórcy potrzebowali na produkcję 400 tys. dolarów, a ostatecznie udało im się zebrać przeszło 3,3 mln dolarów. Co ciekawe, kwota ta i tak nie wystarczyła deweloperom na stworzenie swojego dzieła, więc zdecydowano się go podzielić na dwa epizody. Sprzedaż pierwszego z nich w ramach Steam Early Access zapewniła środki niezbędne do wyprodukowania drugiego odcinka.