Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 listopada 2014, 09:29

autor: Kamil Zwijacz

Trainz: A New Era ukaże się w lutym 2015 roku

Studio N3V Games poinformowało, że Trainz: A New Era, nowa odsłona popularnego symulatora pociągów, ukaże się 27 lutego 2015 roku na komputerach osobistych. Przy okazji opublikowano nagranie, na którym deweloperzy omawiają m.in. elementy oprawy graficznej.

Trainz: A New Era w skrócie:
  • Gatunek: symulator pociągów
  • Deweloper: N3V Games
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: 27 lutego 2015 roku

Studio N3V Games ujawniło datę premiery gry Trainz: A New Era. Tytuł ukaże się na komputerach osobistych 27 lutego 2015 roku. Przy okazji opublikowano także nowy materiał wideo, na którym deweloperzy omawiają poszczególne elementy oprawy graficznej i interfejsu. Nowy symulator pociągów działać ma w oparciu o silnik E2, stworzony specjalnie na potrzeby Trainz. Dzięki temu gracze obejrzą na ekranach monitorów realistyczne widoki (m.in. lepsze cieniowanie i oświetlenie), czy też dokładnie odwzorowany na podstawie stanu torów ruch pociągu (w tym także kołysanie się kabiny, obserwowane z jej wnętrza). Nie zabraknie również proceduralnie animowanych skrzyżowań, wsparcia dla trybu wieloekranowego, działającej w czasie rzeczywistym fizyki itd.

Deweloperzy zapewnili także, że udostępnią możliwość dostosowania systemu kontroli, a całość uzupełniona zostanie o tryb multiplayer oraz dostęp do ponad 250 tys. darmowych dodatków DLC z poziomu The Download Station. Pisząc w skrócie, szykuje się niezła gratka dla fanów tego typu produkcji.

Trainz: A New Era to symulator pociągów. - Trainz: A New Era ukaże się w lutym 2015 roku - wiadomość - 2014-11-28
Trainz: A New Era to symulator pociągów.

Trainz: A New Era ukaże się w lutym 2015 roku - ilustracja #2Trainz: A New Era to kolejna odsłona popularnej serii symulatorów pociągów, w której nie tylko zasiadamy za sterami potężnych maszyn pędzących po szynach, ale także samodzielnie tworzymy trasy. Tytuł powstał dzięki zbiórce pieniędzy w serwisie Kickstarter w 2013 roku. Twórcy potrzebowali na produkcję 165 tysięcy dolarów australijskich, jednak finalnie udało im się zebrać ponad 191 tys.