Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 października 2014, 11:40

autor: Krzysztof Nieradko

The Evil Within w 60 FPS-ach. Kody do konsoli w wersji na PC

Dzisiaj swoją premierę ma długo wyczekiwany survival horror ze stajni studia Tango Gameworks - The Evil Within. Wydawca, firma Bethesda, ujawnił przy okazji wydania gry listę komend, które pecetowi gracze będą mogli wykorzystać podczas rozgrywki np. do stania się nieśmiertelnymi, posiadania nieskończonej amunicji czy nawet… grania w 60 klatkach na sekundę.

Ujawniono listę komend urozmaicających rozgrywkę. - The Evil Within – Bethesda ujawnia kody do konsoli w wersji na PC. Można grać w 60 FPS - wiadomość - 2014-10-14
Ujawniono listę komend urozmaicających rozgrywkę.
Gra The Evil Within w skrócie:
  • Producent: Tango Gameworks
  • Wydawca: Bethesda Softworks
  • Dystrybutor PL: Cenega
  • Gatunek: trzecioosobowy survival horror;
  • Platformy sprzętowe: PC, X360, PS3, XONE, PS4;
  • Data premiery: 14 października

Firma Bethesda, wydawca debiutującego dzisiaj na polskim i światowym rynku The Evil Within, opublikowała listę komend, które pecetowi gracze będą mogli wykorzystać do urozmaicenia swojej rozgrywki. Odpalenie wiersza poleceń wiąże się z koniecznością przeprowadzenia wcześniej pewnych przygotowań, dlatego też jeżeli chcecie nieco wzbogacić czas spędzony ze wspomnianym survival horrorem, podążajcie za poniższą instrukcją.

Przede wszystkim należy wejść w kartę gry na platformie Valve i prawym przyciskiem myszy przejść do zakładki właściwości (properties), a następnie do karty ogólne (general), gdzie w opcjach uruchamiania należy wprowadzić komendę +com_allowconsole 1 _. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, panel, do którego będziemy mogli wpisywać określone kody, pojawi się zaraz po kliknięciu podczas zabawy klawisza Insert. Jakie polecenia wydamy? Okazuje się, że jest ich całkiem sporo.

Chyba najbardziej interesującym aspektem omawianego wiersza poleceń będzie sposobność na zwiększenie FPS-ów (klatek na sekundę), w jakich odtwarzana będzie omawiana produkcja. Aby to zrobić, należy wpisać określony kod wraz z odpowiednią numeracją. Pozostałe kody także wydają się być bardzo interesujące, dlatego też chętnym ich użycia polecam zapoznać się z krótką specyfikacją zamieszoną poniżej:

  • R_swapinterval <NUMER> - liczba -2 ustawia ilość klatek na tą dostępną oficjalnie, czyli 30. -1 umożliwia zabawę przy maksymalnych 60 FPS-ach. Jest ona w pełni grywalna, chociaż mogą się pojawić pewne zgrzyty, nad którymi pracuje wydawca. Natomiast po wpisaniu 0 odblokowane zostają wszystkie możliwości, chociaż nie poleca się zabawy przy większej niż 60 liczbie klatek na sekundę. Ewentualnych błędów w tym ostatnim przypadku Bethesda nie będzie w stanie naprawić.
  • God - kod pozwalający na bycie nieśmiertelnym.
  • Noclip – pozwalający na przechodzenie przez ściany.
  • G_infiniteammo – nieskończona ilość amunicji, jeśli w momencie wpisywania kodu posiadamy co najmniej jedną kulę w magazynku.
  • Toggledebugcamera – zmienia perspektywę z jakiej patrzymy, dzięki czemu możemy się poruszać wokół naszej postaci zdecydowanie swobodniej.
  • G_stoptime 1 – spowalnia czas. Jak na razie komenda ta nie działa zbyt dobrze i może przysporzyć pewnych problemów. Wydawca pracuje nad rozwiązaniem. Wyłączenie tego kody następuje po wpisaniu: g_stoptime 0.
  • Startslowmotion2 – spowalnia czas.
  • R_forceaspectratio <NUMER> – umożliwia dostosowanie proporcji obrazu. 0 oznacza pełnoekranowy, ale podobno nie wygląda to zbyt dobrze. 1.8 lub 2 są najbardziej komfortowe dla tych, którzy nie przepadają za czarnymi pasami. Wartość 2.5 jest docelowa.
  • Stopslowmotion – wyłącza motyw zwolnionego tempa.