Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 17 września 2014, 10:39

autor: Adrian Werner

Earthcore: Shattered Elements – nowy zwiastun i świeże informacje o polskiej mobilnej karciance

Polski zespół Tequila Games wypuścił nowy zwiastun mobilnej karcianki Earthcore: Shattered Elements. Filmikowi towarzyszyła również garść świeżych informacji.

Znane ze strategii tower defense Fantasy Kingdom Defense i planszówki BattleFriends at Sea: Statki! polskie studio Tequila Games wypuściło świeży zwiastun i nowe informacje na temat swojego następnego projektu, czyli karcianki Earthcore: Shattered Elements. Autorzy chwalą się, że będzie to najdroższa polska produkcja mobilna produkcja w historii.

System walki w Earthcore: Shattered Elements oparty zostanie na standardowych rozwiązaniach typu „kamień, papier, nożyce”. Nie zabraknie także możliwości aktywacji specjalnych umiejętności bojowych, a w rozgrywce kluczową rolę odegra wykorzystywanie mocy trzech żywiołów – ognia, wody i natury.

Zabawę ma wzbogacić mechanika ryzyka. W jej ramach do kart przypisana zostanie wartość ryzyka wynikającego z ich użycia. Im lepsze umiejętności posiadać będzie karta, tym bardziej niebezpieczne ma być jej wystawienie. Ponadto każda porażka w pojedynku żywiołów skończy się zadaniem graczowi obrażeń w wysokości ryzyka widniejącego na przegrywającej karcie. To rozwiązane zastąpi więc znane z innych gier punkty życia i obrony.

Kompletowanie własnych talii uatrakcyjni system craftingu, pozwalający na łącznie kart i tym samym uzyskiwanie nowych. W sumie możliwych kombinacji ma być ponad pół miliona. Gra zaoferuje obszerną kampanię fabularną oraz rozgrywki multiplayer. Autorzy zamierzają zorganizować liczne ligi oraz turnieje.

Earthcore: Shattered Elements wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami i ukaże się w pierwszym kwartale przyszłego roku na urządzenia mobilne z systemem iOS. Poprzednie produkcje studia wydano jednak także na Androida, wiec spodziewamy się, że również w przypadku najnowszego dzieła zespołu powstanie takiej wersji jest jedynie kwestią czasu.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej