Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 września 2014, 14:05

autor: Marcin Skierski

The Tale of Three - zbiórka pieniędzy na produkcję polskiej gry na silniku Unreal Engine 4

W serwisie Indiegogo rozpoczęła się zbiórka pieniędzy na produkcję przygodowej gry akcji z elementami RPG o nazwie The Tale of Three. Tytuł jest tworzony przez dwóch polskich twórców zainspirowanych seriami Gothic, Wiedźmin czy Dark Souls. Gra działa na silniku Unreal Engine 4

The Tale of Three działa na silniku Unreal Engine 4

W SKRÓCIE:
  • Tytuł: The Tale of Three
  • Gatunek: przygodowa gra akcji / RPG
  • Platforma: PC
  • Technologia: Unreal Engine 4
  • Podobne do: Gothic, Wiedźmin, Dark Souls
  • Premiera: jesień 2015 roku

Dwuosobowy zespół gameDNA studio z Polski rozpoczął zbiórkę pieniędzy w serwisie Indiegogo na produkcję przygodowej gry akcji The Tale of Three. Twórcy potrzebują 30 tysięcy dolarów, a na zrealizowanie tego celu mają jeszcze 38 dni. W przygotowywanej produkcji wcielimy się w trzech różnych bohaterów, których losy przeplatają się ze sobą. Jest to elfka wyposażona w łuk, początkujący złodziej dysponujący magiczną mocą oraz silny gnom. The Tale of Three ma zawierać pewne elementy RPG, więc poza walką z wieloma typami przeciwników znajdziemy tutaj również zadania do wykonania na kilka różnych sposobów. Twórcy obiecują wielki świat z cyklem dnia i nocy, o powierzchni ok. 10 kilometrów kwadratowych. Zwiedzimy w nim sporo zróżnicowanych lokacji takich jak średniowieczne miasto, bagna, jaskinie, podziemia, zaczarowany las czy wioska elfów.

Polski deweloper nie ukrywa inspiracji baśniami Braci Grimm czy Hansa Christiana Andersena, a także grami w stylu serii Gothic, Wiedźmin oraz Dark Souls. The Tale of Three ma być wymagającą grą oferującą wysoki poziom trudności, w której nie będziemy prowadzeni za rękę. Pod tym względem tytuł ma przypominać klasyczne produkcje sprzed lat.

Prace nad The Tale of Three rozpoczęły się w czerwcu 2013 roku, a od marca bieżącego roku projekt działa na silniku Unreal Engine 4. Widoczny w tej wiadomości zwiastun przedstawia wersję pre-alfa, którą zbudowano w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Twórcy będą mogli kontynuować prace, gdy zbiórka pieniędzy w serwisie Indiegogo zakończy się sukcesem. Wówczas planowane jest wydanie gry jesienią 2015 roku na PC. Możliwe jest też powstanie wersji na komputery z systemami GNU/Linux i Mac, ale to będzie zależało głównie od zebranej sumy pieniędzy.

Choć polskie gameDNA studio liczy sobie obecnie tylko dwie osoby, to dzięki zgromadzonym funduszom możliwe będzie zatrudnienie kolejnych pracowników, którzy pomogą w realizacji projektu. Warto również wspomnieć o tym, że gra The Tale of Three pojawiła się na Steam Greenlight. Jeśli chcecie pomóc jej dostać się na Steama, powinniście oddać tam swój głos. Twórcy już teraz potwierdzili, że w przypadku sukcesu gra ukaże się w polskiej i angielskiej wersji językowej.