Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 sierpnia 2014, 20:39

autor: Kamil Zwijacz

Hollowpoint - nowa gra twórców Crackdown 2 ukaże się na PS4 i PC

Studio Ruffian Games, znane m.in. z gry Crackdown 2 na konsolę Xbox 360, pracuje nad strzelanką Hollowpoint, która ukaże się w przyszłym roku na komputerach PC i konsoli PlayStation 4. W produkcji pokierujemy najemnikami, wykonującymi rozmaite misje dla megakorporacji.

Podczas swojej konferencji na targach Gamescom firma Sony zapowiedziała grę Hollowpoint od studia Ruffian Games, które wcześniej współpracowało z firmą Microsoft, tworząc dla giganta z Redmond m.in. Crackdown 2. Tytuł zostanie wydany nakładem firmy Paradox Interactive na konsoli PlayStation 4 i komputerach osobistych w przyszłym roku, ale już dziś wiemy na jego temat co nieco. Będzie to gra akcji przeznaczona do współpracy, która połączy w jedno gatunki platformówki 2,5D z trójwymiarową strzelanką. Krótko pisząc, podczas rozgrywki koniecznym ma być bieganie, skakanie i strzelanie w prawo i lewo, a niektóre sekwencje walki odbywać mają się na zasadach znanych z wielu innych produkcji TPS.

Hollowpoint ukaże się na konsoli PlayStation 4 i komputerach PC.

Hollowpoint w skrócie:
  • Gatunek: strzelanka 2,5D / 3D
  • Deweloper: Ruffian Games
  • Platformy sprzętowe: PC i PS4
  • Data premiery: 2015 rok

Akcja produkcji rozegra się w XXII wieku. Zadaniem graczy będzie stworzenie najsilniejszej Organizacji najemników Operatives. Cel osiągniemy poprzez wykonywanie kolejnych misji dla mega korporacji, dzięki którym zdobędziemy zarówno pieniądze, jak i doświadczenie, niezbędne do dalszego rozwoju naszej firmy. Jedną z ciekawszych rzeczy jest system współpracy z konkurencyjnymi Organizacjami, gdyż niektóre misje będą tak trudne, że nasi podopieczni nie poradzą sobie w nich sami.

Ruffian Games zatroszczy się również o rozwój poszczególnych najemników. Podczas zabawy każdy z nich zdobywać ma doświadczenie, które przełoży się na ogólny poziom postaci. Ten z kolei wpłynie na punkty umiejętności, używane do ulepszania zdolności, pogrupowanych w odpowiednim drzewku. Dzięki temu będziemy mogli stworzyć wojowników skupiających się na konkretnych „mocach”, co pozwoli na stosowanie rozmaitych taktyk podczas misji. Zarobione pieniądze przeznaczymy na zakup Asset Packs, zawierających nowych najemników, bronie, power-upy, itd.

W Hollowpoint pokierujemy najemnikami.

Zabawa odbywać ma się w proceduralnie generowanych poziomach, z dynamicznie dobieranymi misjami. Oznacza to, że podczas rozgrywki cały czas będziemy doświadczać czegoś nowego.

Twórcy szykują swój projekt głównie z myślą o trybie współpracy dla czterech graczy, ale nie znaczy to, że samotnicy nie mają czego szukać w Hollowpoint, gdyż udostępniona zostanie opcja solo, aczkolwiek nie będzie to już to samo, co w multiplayerze.