Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 maja 2003, 09:50

autor: Krzysztof Bartnik

Shade dopiero w przyszłym roku

Rynkowy debiut gry Shade: Wrath of Angels został przesunięty przez jej wydawcę - firmę Cenega Publishing - na przyszły rok (całość miała pierwotnie ukazać się już w czerwcu). Głównym powodem, dla którego ta przygodowa gra akcji/TPP nie ukaże się zgodnie z planowanym terminem, jest (cytuję) "konieczność dopracowania niektórych elementów programu, tak żeby sprostał wysokim oczekiwaniom graczy"...

Rynkowy debiut gry Shade: Wrath of Angels został przesunięty przez jej wydawcę - firmę Cenega Publishing - na przyszły rok (całość miała pierwotnie ukazać się już w czerwcu). Głównym powodem, dla którego ta przygodowa gra akcji/TPP nie ukaże się zgodnie z planowanym terminem, jest (cytuję) "konieczność dopracowania niektórych elementów programu, tak żeby sprostał wysokim oczekiwaniom graczy"...

Shade dopiero w przyszłym roku - ilustracja #1

Niech przemówią cechy omawianego tytułu, czyli na co będziemy musieli wytrwale poczekać - otóż w pełnej wersji Shade: Wrath of Angels czeka nas pokonanie 30 rozbudowanych poziomów, walka z 26 różnymi rodzajami przeciwników, spory zestaw broni do wykorzystania, w pełni trójwymiarowe środowisko (trafimy do opuszczonej wioski, bazy wojskowej, średniowiecznego miasta, kopalni, itd.), ciekawa fabuła z nagłymi zwrotami akcji, w której nie brakuje elementów horroru, i wiele innych.

Shade dopiero w przyszłym roku - ilustracja #2

Dodatkowo, autorzy podali również rekomendowane wymagania sprzętowe programu. Wyglądają one następująco:

  • procesor: Pentium 4;
  • pamięć: 256 MB RAM;
  • karta grafiki: GeForce4 128 MB;
Shade dopiero w przyszłym roku - ilustracja #3

Więcej informacji: