Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 29 czerwca 2014, 14:31

autor: Adrian Werner

Star Wars: Commander – LucasArts rzuca wyzwanie Clash of Clans

Studio LucasArts zapowiedziało Star Wars: Commander, czyli mobilną strategię wzorowaną na rozwiązaniach znanych z popularnego Clash of Clans.

Ogromna popularność mobilnej strategii Clash of Clans nie słabnie, więc co rusz pojawiają się kolejni deweloperzy próbujący podbić serca miłośników tego typu produkcji. Do długiej już listy tych firm dołączyło właśnie studio LucasArts, zapowiadając grę Star Wars: Commander.

Zgodnie z tytułem, produkcja osadzona jest w realiach Gwiezdnych Wojen, a akcja toczyć się w ma w trakcie pierwszej trylogii filmowej. Całość opowie więc o konflikcie Imperium z Rebelią i te dwie strony dostępne tutaj będą jako grywalne frakcje. Każda z nich posiadać ma odmienne technologie, jednostki i budynki. Podczas kampanii będziemy mogli też odwiedzić spory zestaw różnorodnych planet i walczyć u boku znanych z ekranu bohaterów.

Pod względem rozgrywki Star Wars: Commander nie będzie odbiegało od standardów gatunku. Zajmiemy się więc przede wszystkim rozbudową bazy. Konieczne będzie gromadzenie surowców, stawianie budynków oraz prowadzenie badań nad nowymi technologiami. Kluczową rolę odegra właściwe zaplanowanie struktur obronnych, zarówno w formie murów, jak i wieżyczek strażniczych, tak aby możliwe było odpieranie ataków wrogich armii.

Jednocześnie zajmiemy się także szkoleniem własnego wojska, które następnie wykorzystamy do przeprowadzania inwazji na obce bazy, kontrolowane przez sztuczną inteligencję lub innych graczy. Nie zabraknie oczywiście również systemu rozwoju armii.

Star Wars: Commander wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Gra zmierza na urządzenia mobilne z systemami iOS, Android oraz Windows Phone. Obecnie trwają otwarte testy na Australijskim App Store, a reszta świata ma dołączyć do zabaw jeszcze przed końcem lata.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej