Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 czerwca 2014, 11:04

autor: Kamil Zwijacz

Star Citizen - tryb Arena Commander już dostepny

Tryb Arena Commander, zawierający moduł Dogfighting, w końcu zadebiutował na rynku. Pierwotnie kosmiczne walki miały zostać udostępnione graczom w grudniu 2013 roku, później w kwietniu bieżącego roku, a następnie w maju, jednak nic z tego nie wychodziło, aż do dzisiaj. Twórcom nareszcie udało się wyeliminować blokujące wydanie błędy i oddać w ręce graczy build oznaczony numerem 0.8.

Star Citizen - tryb Arena Commander już dostepny - ilustracja #1

Arena Commander, część gry Star Citizen, umożliwiająca toczenie walk w ramach modułu Dogfighting, miało zadebiutować 29 maja, jednak w ostatniej chwili studio Cloud Imperium Games ogłosiło, że nic z tego i debiut trybu nastąpi nieco później. Dziś nadszedł ten dzień, w którym w końcu udostępniono wyczekiwaną wersję testową, pozwalającą na zabawę w Vanduul Swarm oraz Freeflight (funkcjonalność multiplayer w trybach Battle Royale i Team wprowadzana będzie stopniowo w najbliższych tygodniach). Aktualizacja produkcji dostępna jest w tym miejscu, zaś by cieszyć się nowym modułem, należy pobrać około 10 GB danych oraz posiadać komputer spełniający przynajmniej takie wymagania:

  • Procesor: Quad Core,
  • Karta grafiki: z 1 GB pamięci i obsługą bibliotek DirectX 11,
  • Pamięć: 8 GB RAM,
  • System operacyjny: Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8.
Star Citizen: Arena Commander w skrócie:
  • Część gry pozwalająca na toczenie kosmicznych walk
  • Udostępniona wersja została oznaczona numerem 0.8 i będzie stale rozwijana do edycji 1.0
  • By cieszyć się nową opcją, należy pobrać 10 GB aktualizację

We wpisie zamieszczonym na oficjalnej stronie produkcji poinformowano, że obecny build trybu Arena Commander został oznaczony jako wersja 0.8. Uprawnieni gracze mogą walczyć w statkach Aurora, 300i i Hornet. Natomiast jeżeli nie posiadacie żadnego z nich, to deweloper wypożyczy Wam pojazd. Pamiętać należy jednak, że to dopiero początek i moduł będzie stale rozwijany aż do wersji 1.0.

Wyjawiono także, że przyszły build, oznaczony numerem 0.9, usprawni stabilność serwerów, poprawi optymalizację i naprawi błędy wykryte w obecnej wersji. Doda także nowe animacje postaci, ulepszy HUT, umożliwi sterowanie myszką, udostępni nowe statki, bronie, tryby i nie tylko.

O wszystkich planowanych zmianach przeczytacie na podlinkowanej wcześniej stronie. Warto jednak jeszcze wspomnieć, że zespół Cloud Imperium Games przygotował również instrukcję, ułatwiającą wdrożenie się w nowy tryb. Kilkudziesięciostronicowy dokument znajdziecie w tym miejscu.