Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 21 marca 2014, 06:42

autor: Adrian Werner

Godfire: Rise of Prometheus - nowy zwiastun z mobilnej odpowiedzi na God of War

Polskie studio Vivid Games wypuściło nowy zwiastun projektu Godfire: Rise of Prometheus, czyli przygodowej gry akcji zmierzającej na urządzenia mobilne.

Znane z popularnego Real Boxing bydgoskie studio Vivid Games wypuściło nowy zwiastun z projektu Godfire: Rise of Prometheus, czyli dynamicznej przygodowej gry akcji zainspirowanej mitologią grecką. Filmik powstał we współpracy z nominowanym do Oskara studiem animacji Platige Image i pokazuje w akcji system walki. Materiał przygotowano z okazji trwającej właśnie w San Francisco imprezy Game Developers Conference.

Na zwiastunie możemy zobaczyć atrakcyjną oprawę graficzną, bitwy z wieloma przeciwnikami oraz potyczkę z bossem. Autorzy obiecują system walki dorównujący konsolowym przebojom, który zaoferuje niespotykaną dotąd na urządzeniach mobilnych swobodę i filmowość akcji. Gdy projekt został zapowiedziany wiele miesięcy temu wydawało się, że autorzy postawią na system potyczek wzorowany na serii Infinity Blade, ale najnowszy filmik pokazuje, że będziemy mogli poruszać się po mapach bez żadnych ograniczeń i walczyć z wieloma przeciwnikami jednocześnie.

W Godfire: Rise of Prometheus zgodnie z tytułem, wcielimy się w Prometeusza, czyli tytana, którzy chcąc pomóc ludzkości przeciwstawił się bogom i ukradł z Olimpu iskrę ognia. Podczas bitwy zostaje on strącony na Ziemię i wypuszcza z ręki swoją zdobycz. Podczas kampanii będziemy musieli odnaleźć iskrę, odeprzeć ataki hord wrogów i ostatecznie doprowadzić do przekazania ludzkości sekretu ognia.

Wszystko to zrealizowane w formie przygodowej gry akcji zainspirowanej konsolowym cyklem God of War. Zabawę spędzimy więc głównie na eksplorowaniu rozległych lokacji i toczeniu bitew z armiami przeciwników za pomocą brutalnego systemu walki. Co pewien czas przyjdzie nam zmierzyć się także z zagadkami logicznymi.

Godfire: Rise of Prometheus powstaje wyłącznie z myślą o urządzeniach mobilnych i szykowane są wersje na systemy iOS oraz Android. Za atrakcyjną oprawę graficzną odpowiada silnik Unreal Engine 3.0.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej