Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 lutego 2014, 09:59

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Kyn - taktyczne pecetowe RPG studia Tangrin Entertainment

Zespół Tangrin Entertainment zapowiedział taktyczne pecetowe RPG zatytułowane Kyn. Gra skoncentruje się na toczeniu bitew w czasie rzeczywistym, podczas których obejmiemy dowództwo nad sześcioosobową drużyną bohaterów.

Zlokalizowane w Danii niezależne studio deweloperskie Tangrin Entertainment ma na koncie jedynie rozgrywaną z poziomu przeglądarki darmową platformówkę Nom Nom, ale ambicje zatrudnionych w nim ludzi są znacznie większe. Zespół ujawnił właśnie swój pierwszy komercyjny projekt i okazało się nim taktyczne cRPG zatytułowane Kyn, które zmierza wyłącznie na pecety i ukaże się w wersjach na systemy Windows, OSX i Linux. Produkcja skoncentruje się na toczonych w czasie rzeczywistym bitwach i utrzymana będzie w klimacie lekko humorystycznego fantasy. Pierwszy zwiastun prezentuje się obiecująco, dlatego bardzo ucieszyła nas informacja, że nie będziemy musieli długo czekać na premierę gry. Trafi bowiem ona do sprzedaży latem tego roku.

Akcja osadzona zostanie w krainie fantasy, w której magia jest sztuką budzącą powszechny strach, a zgodę na posługiwanie się nią otrzymują tylko najbardziej szanowani oraz utalentowani wojownicy. Opowieść rozpocznie się od plotek sugerujących, że grupa czarnych charakterów uzyskała dostęp do potężnych zaklęć i wykorzystuje je do realizacji swoich niecnych celów. Kyn powstaje wyłącznie z myślą trybie dla pojedynczego gracza i nie zaoferuje żadnych opcji multiplayer.

W trakcie bitew kluczową rolę odegra właściwe wykorzystywanie otoczenia. - Zapowiedziano Kyn - taktyczne pecetowe RPG studia Tangrin Entertainment - wiadomość - 2014-02-05
W trakcie bitew kluczową rolę odegra właściwe wykorzystywanie otoczenia.

Podczas przygód pokierujemy drużyną złożoną z maksymalnie sześciu bohaterów. Sercem rozgrywki będzie walka, więc autorzy dużo wysiłku włożyli w zapewnienie odpowiedniego poziomu taktycznej głębi. Posłuszni naszym rozkazom wojownicy wyposażeni zostaną w szereg unikalnych umiejętności oraz talentów, a kluczową rolę odegra właściwe wykorzystywanie otoczenia. Mapy mają być pełne przeszkód oraz pułapek. Ponadto zdolności herosów opracowane zostaną tak, aby siła ich działania mogła być wzmacniana poprzez wykorzystywanie żywiołów dostępnych w każdej z lokacji. Autorzy obiecują również ciekawych przeciwników z różnorodnymi umiejętnościami oraz modułami sztucznej inteligencji, którzy wymuszą na graczu regularne zmiany strategii.

Bohaterowie opisani zostaną za pomocą trzech atrybutów. Współczynnik Ciała zadecyduje o skuteczności w walce w zwarciu, a Kontrola odpowiadać ma za mobilność postaci oraz zdolność tworzenia pułapek. Trzecim atrybutem będzie Umysł, wpływający na zdolności magiczne oraz naukę nowych zaklęć, w tym czarów pozwalających na przywoływanie sojuszników, takich jak żywe trupy czy walkirie. Nie zabraknie także systemu rzemiosła, w ramach którego wykorzystamy setki surowców do konstruowania nowych przedmiotów. Ponadto kampanię urozmaicą zagadki logiczne.

  1. Kyn – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej