Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 28 października 2013, 05:53

autor: Adrian Werner

Nadchodzi Autumn Dynasty: Warlords – kontynuacja przebojowego mobilnego RTS-a

Studio TouchDime Games zapowiedziało Autumn Dynasty: Warlords, czyli kontynuację jednego z najlepszych mobilnych RTS-ów. Produkcja zmierza na urządzenia z systeme iOS i zadebiutuje jeszcze w tym roku.

Wydana w zeszłym roku na iOS gra Autumn Dynasty okazała się wyjątkowo miłą niespodzianką i stała się produkcją, którą stawia się za wzór tego jak powinien wyglądać mobilny RTS. Teraz twórcy, czyli ludzie ze studia TouchDime Games, ogłosili, że pracują nad kontynuacją zatytułowaną Autumn Dynasty: Warlords.

 Na razie gra zmierza wyłącznie na urządzenia z iOS i premiera ma nastąpić jeszcze w tym roku. Warto jednak przypomnieć, że pierwsza część serii ukazała się tym miesiącu na Androida, więc najprawdopodobniej również kontynuacja doczeka się wersji na system firmy Google.

Na razie nie wiele wiadomo na temat Autumn Dynasty: Warlords. Akcja osadzona zostanie w znanej z pierwowzoru fantastycznej krainie wzorowanej na antycznych Chinach. Ponownie zajmiemy się budowaniem własnej twierdzy, szkoleniem jednostek oraz walką z armiami wroga. Powróci także wyśmienity interfejs wzorowany na malowaniu pędzlem, w którym komendy odbywają się poprzez zaznaczanie okręgami własnych żołnierzy, a następnie rysowanie palcem linii ataku.

Nie zabraknie jednak również licznych nowości. Kampania będzie tym razem kompletnie nieliniowa i sami ukształtujemy jej przebieg. To nasze decyzje, sukces i porażki zadecydują o losach całych imperiów. Otrzymamy dostęp do wielu nowych budynków i jednostek. Oficerowie przestaną być anonimowymi żołnierzami i zamiast tego każdy z nich otrzyma unikalne zdolności.

Autumn Dynasty: Warlords zadebiutuje w cenie 6,99 dolarów, czyli około 21 złotych. Jest to spora suma jak na grę mobilną, ale gra wynagrodzi to bogatą zawartością. Jednokrotne przejście kampanii ma bowiem zająć około 60 godzin.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej