Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 września 2013, 14:56

autor: Adrian Werner

Koniec BattleForge - wyłączenie serwerów nastąpi w przyszłym miesiącu

Firma Electronic Arts zapowiedziała koniec sieciowego RTS-a BattleForge. Serwery gry zostaną definitywnie wyłączone pod koniec przyszłego miesiąca.

Wojny o krainę Nyn dobiegną końca za niecałe dwa miesiące. - Koniec BattleForge - wyłączenie serwerów nastąpi w przyszłym miesiącu - wiadomość - 2013-09-07
Wojny o krainę Nyn dobiegną końca za niecałe dwa miesiące.

Mamy złe wieści dla fanów sieciowej strategii BattleForge. Firma Electronic Arts ogłosiła, że serwery gry zostaną zamknięte 31 października. Jest to smutna nowina, ale należy pamiętać, że produkcja wystartowała w marcu 2009 roku. Ponad cztery lata działalności to naprawdę przyzwoity wynik w kategorii Free-2-Play.

Jednocześnie pracownicy wydawcy poinformowali, że wszyscy gracze posiadający wirtualną walutę wykorzystywaną w mikropłatnościach powinni ją wydać przed końcem przyszłego miesiąca, gdyż nie będzie możliwości jej przekonwertowania na złoto w innych produkcjach Electronic Arts.

Wyłączenie serwerów BattleForge nie powinno być zaskoczeniem dla osób śledzących losy tej gry. Produkcję opracował bowiem niemiecki zespół Phenomic Game Development, który został wykupiony przez wydawcę w 2006 roku i przemianowany na EA Phenomic. Dwa miesiące temu Electronic Arts poinformowało o zamknięciu studia. Koniec Battleforge wydawał się być następnym logicznym krokiem i tak się właśnie stało.

  1. BattleForge – oficjalna strona gry

BattleForge to multiplayerowa strategia czasu rzeczywistego osadzona w pełnej magii krainie fantasy znanej jako Nyn. W grze rozwiązania typowe dla produkcji RTS zostały wzbogacone elementami zaczerpniętymi z karcianek.

Projekt korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. Na raz na jednej mapie może się bawić maksymalnie dwunastu graczy w trybie rywalizacji PvP.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej