Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lipca 2013, 12:08

autor: Michał Orlikowski

Projekt MotorGun zawieszony, nieudana zbiórka na Kickstarterze

Wszyscy miłośnicy walk pancernych samochodów powinni czuć się zawiedzeni – MotorGun na pewno nie pojawi się w najbliższej przyszłości. Zbiórka na Kickstarterze nie osiągnęła minimalnej kwoty.

Pojawienie się MotorGun na rynku stanęło pod ogromnym znakiem zapytania - Projekt MotorGun zawieszony, nieudana zbiórka na Kickstarterze - wiadomość - 2013-07-26
Pojawienie się MotorGun na rynku stanęło pod ogromnym znakiem zapytania

Kolejna inicjatywa w serwisie Kickstarter nie spotkała się z wystarczającym poparciem graczy. Tym razem fiaskiem zakończyła się zbiórka funduszy na MotorGun – postapokaliptyczne starcia opancerzonych i uzbrojonych pojazdów.

Dwanaście godzin przed planowanym zakończeniem anulowano akcję – zebrano jedynie 10% z wymaganej kwoty $650,000. Studio Pixelbionic, twórcy gry, zmuszone zostało tym samym do tymczasowego wycofania się z przedsięwzięcia. Założyciele firmy, Michael Maxx Kaufman i Mike Arkin, w oficjalnym komunikacie na temat zaistniałej sytuacji umotywowali swoją decyzję rozminięciem się z oczekiwaniami fanów. Podziękowali jednocześnie tym, którzy wsparli i wierzyli w projekt.

Co należy jednakże zaznaczyć – MotorGun został jedynie wstrzymany na bliżej nieokreślony czas, co nie przekreśla jego szans na zaistnienie w późniejszym terminie. Twórcy zapowiedzieli gruntowną przebudowę projektu, prosząc jednocześnie o pomocną dłoń fanów. Wszyscy ci, którym zależy na powodzeniu przedsięwzięcia, powinni udać się na oficjalne forum gry i tam przedstawić to, czego od niej oczekują.

Akcja MotorGun toczyć miała się w postapokaliptycznym, pustynnym świecie rodem z filmu Mad Max. Gracze otrzymaliby do swojej dyspozycji w pełni modyfikowalne pojazdy, które mogliby wyposażyć w najodpowiedniejszy dla nich pancerz i uzbrojenie. Opierająca się w głównej mierze na zabawie multiplayer gra, oferować miała m.in. tryb Capture the Flag. Za odpowiedni klimat i rozgrywkę odpowiadali weterani gatunku – Zack Norman, ojciec Interstate ‘76, oraz David Jaffe, twórca Twisted Metal.