Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 24 lipca 2013, 11:30

autor: luckie

Battlefield „złotą kurą” Electronic Arts

Firma Electronic Arts podaje, że już 4 miliony osób skorzystało z usługi Battlefield 3 Premium. Dobre wyniki osiąga również Battlefield 4, nie ustępując poprzedniczce pod względem liczby pre-orderów.

Marka Battlefield nadal przynosi wydawcy krociowe zyski - Battlefield „złotą kurą” Electronic Arts  - wiadomość - 2013-07-24
Marka Battlefield nadal przynosi wydawcy krociowe zyski

Marka Battlefield radzi sobie coraz lepiej, wynika z raportu finansowego firmy Electronic Arts za pierwszy kwartał roku fiskalnego 2014 (od kwietnia do czerwca 2013 roku). Możemy wyczytać w nim, że liczba członków Battlefield 3 Premium przekroczyła 4 miliony. Odnotowano zatem spory wzrost w porównaniu z 2,9 milionami w grudniu 2012 roku. Znakomita sprzedaż cyfrowej zawartości do gry Battlefield 3 miała kluczowy wkład w dobre wyniki finansowe korporacji.

Przedsprzedaż Battlefield 4

Jak sobie radzi Battlefield?
  1. Marka jest jednym z głównych źródeł dochodu dla Electronic Arts ze sprzedaży cyfrowej
  2. Battlefield 3 Premium ma ponad 4 miliony nabywców
  3. Liczba pre-orderów Battlefield 4 wypada dobrze w porównaniu z „trójką”

Frank Gibeau, prezes EA Labels pochwalił się, że pod względem zamówień przedpremierowych Battlefield 4 wypada dobrze na tle „trójki”. Gibeau zauważył przy tym, że u progu nowej generacji zainteresowanie pre-orderami niektórych gier sportowych nieco osłabło. Fakt, że spadek ten nie dotknął kolejnej odsłony cyklu strzelanin studia EA DICE, świadczy o popularności marki. Wydawca wierzy, że liczba zamówień mocno wzrośnie bliżej premiery konsol Xbox One i PlayStation 4. Wkrótce EA ma ujawnić szczegóły dotyczące planu dystrybucji cyfrowej związanej z „czwórką” – w tym dodatków DLC i usługi pokroju Premium.

Obecnie nie znamy dokładnych liczb dotyczących przedsprzedaży Battlefield 4. Przypomnijmy, że na miesiąc przed wydaniem Battlefield 3, grę zamówiono 1,5 miliona razy, a do dnia premiery wynik ten wzrósł dwukrotnie. W kwietniu podawaliśmy, że w Polsce liczba pre-orderów „czwórki” trzykrotnie przebiła wynik poprzedniczki w analogicznym okresie. Więcej na temat wyników finansowych Elektroników za ostatni kwartał znajdziecie w poprzednim newsie.

  1. Raport finansowy Electronic Arts. Dystrybucja cyfrowa wyprzedziła sprzedaż pudełkową

Battlefield 4 trafi do naszego kraju 31 października w pełnej polskiej wersji językowej. Gra wydana zostanie na PC, Xboksa 360, PlayStation 3, PlayStation 4 i Xboksa One.