Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 maja 2013, 14:11

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano How to Survive - zombiakowy survival ukazany z lotu ptaka

Firma 505 Games ogłosiła plany wydania na pecety i konsole gry How to Survive. Będzie to survivalowa zręcznościówka, której akcja osadzona zostanie na wyspie zamieszkanej przez hordy zombiaków.

Firma 505 Games zapowiedziała survivalową zręcznościówkę How to Survive, której akcja toczyć się będzie na wyspie opanowanej przez zombie. Gra sprzedawana ma być w dystrybucji cyfrowej. Produkcja ukaże się na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Na razie wydawca nie jest gotowy podać planowanej daty premiery.

  1. 505 Games – strona oficjalna

Rozpoczynając rozgrywkę gracze wybiorą między jedną z czterech postaci. Każda z nich posiadać ma inne umiejętności i będzie się specjalizowała w konkretnych czynnościach. Akcja gry osadzona zostanie na wyspie zlokalizowanej na wodach terytorialnych Kolumbii. Z pozoru miejsce ma sprawiać wrażenie bezludnego, ale po przybyciu bohaterów szybko okaże się, że w rzeczywistości zapełnione jest hordami wygłodniałych zombiaków.

Struktura gry będzie w dużym stopniu otwarta i zaoferuje sporą swobodę eksplorowania wyspy. Rozgrywka położy nacisk na elementy survivalowe. Konieczne będzie zdobywanie żywności i wody oraz budowanie schronień. Wiele czasu spędzimy oczywiście na walce z zombiakami. W tych starciach wykorzystamy samodzielnie skonstruowane uzbrojenie. System rzemiosła pozwoli również na tworzenie wielu innych pomocnych przedmiotów.

Gra zaoferuje fabularną kampanię dla pojedynczego gracza. Pojawi się również opcja rozgrywek multiplayer. Co ciekawe, poza typowym trybem rywalizacji dostępna ma być także kooperacyjna kampania z odrębną fabułą. Wszystkim tym bawić się będziemy obserwując akcję z kamery umieszczonej wysoko nad głowami postaci.

Warto na koniec dodać, że za produkcję How to Survive odpowiada studio Eko Software. Zespół ten ma na koncie takie tytuły jak Storm, Wanted Corp, Cynerstrike czy Gift.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej