Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 maja 2013, 12:14

autor: Adrian Werner

Moon Rising – wypuszczono wersję demonstracyjną turowej strategii o księżycowych bitwach

Ukazało się nowe demo turowej strategii Moon Rising. Opowiada ona o wojnie o surowce toczonej na powierzchni Księżyca.

Autorzy turowej strategii Moon Rising wypuścili nowe demo swojego projektu. Gra jest obecnie w fazie beta opatrzonej numerem 0.7. Premiera ukończonego produktu zapowiadana jest na koniec tego roku. W planach jest jedynie wersja pecetowa. Warto dodać, że twórcy próbują dostać się na serwis Steam za pośrednictwem usługi Greenlight.

  1. Moon Rising – strona oficjalna gry
  2. Moon Rising – pobierz wersję demonstracyjną
  3. Moon Rising na Stram Greenlight

Akcja Moon Rising rozpocznie się w 2099 roku. Większość surowców na Ziemi uległa wyczerpaniu i korporacje zmuszone zostały udać się na Księżyc w poszukiwaniu nowego źródła energii w postaci izotopu Helium-3. Szybko rozpoczyna się wojna o najcenniejsze jego złoża. Pełna wersja gry zaoferuje obszerną kampanię fabularną oraz tryb multiplayer. Natomiast demo pozwala zmierzyć się z komputerem lub innymi graczami w pojedynczych bitwach.

Starcia rozgrywane będą w systemie turowym. Podczas nich wykorzystamy sześć typów jednostek. Liczba ta może wydawać się skromna, ale gracze otrzymają możliwość daleko idącego modyfikowania uzbrojenia oraz ekwipunku. Istotną rolę odegra przejmowanie kontroli nad budynkami. Rafinerie będą przerabiały wydobyte Helium-3 i zapewniały dopływ gotówki, za którą kupimy nowe oddziały. Natomiast elektryczność potrzebną do zasilania jednostek pozyskamy ze stacji gromadzących energię słoneczną.

Poza kampanią w grze znajdziemy również tryb potyczek, w którym zmierzymy się ze sztuczną inteligencją w pojedynczej bitwie. Rozgrywki multiplayer pozwolą na jednoczesną zabawę maksymalnie czterem osobom. Autorzy planują system rankingów, w którym o miejscu graczy zadecyduje ilość zwycięstw i porażek w starciach z innymi ludźmi. Ruchy w sieciowych bitwach zapisywane mają być na oddzielnym serwerze, co umożliwi asynchroniczne rozgrywki multiplayer. Oznacza to, że gracze będą mogli wydawać rozkazy kiedy tylko zechcą, a o odpowiedzi przeciwnika powiadomieni zostaną emailem. Nic nie będzie stało na przeszkodzie, by jednocześnie toczyć kilkanaście starć z różnymi rywalami.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej