Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 marca 2013, 16:36

autor: Adrian Werner

Daylight - pierwszy zwiastun z horroru FPP na Unreal Engine 4

Studio Zombie wypuściło pierwszy zwiastun z pierwszoosobowego horroru Daylight. Będzie to jeden z pierwszych tytułów zbudowanych w oparciu o technologię Unreal Engine 4.

Kilka tygodni temu znane m.in. z Blacklight Retribution studio Zombie zapowiedziało interaktywny horror zatytułowany Daylight. Wzbudził on spore zainteresowanie m.in. za sprawą zastosowania silnika Unreal Engine 4. Będzie to bowiem jedna z pierwszych produkcji zbudowanych w oparciu o tę technologię. Wtedy autorzy ograniczyli się jedynie do pokazania kilku screenów. Dopiero teraz wypuścili pierwszy zwiastun, który pozwala obejrzeć grę w akcji.

  1. Zombie Studios – strona oficjalna

Analizując filmik należy pamiętać, że Daylight wciąż jest na wczesnym etapie produkcji. Dlatego w niektórych fragmentach video obecne są błędy graficzne. Zwłaszcza widoczne są w trakcie sekwencji z flarą. Wyglądała ona jednak na tyle fajnie, że mimo to autorzy postanowili pozostawić tę scenę z zwiastunie. W pełnej wersji gry te przekłamania wizualne zostaną oczywiście usunięte.

Przypomnijmy, że w Daylight wcielimy się w kobietę, która będzie musiała uciec ze starego szpitala psychiatrycznego opanowanego przez upiory. W grze zabraknie walki. Zamiast tego bohaterka zmuszona zostanie do ukrywania się przed duchami i szukania sposobu ich odstraszania.

Jednokrotne ukończenie kampanii zajmie około pół godziny. Układ mapy generowany ma być jednak losowo, dzięki czemu całość będzie można przechodzić wielokrotnie. Co więcej, ma to być wręcz wymagane w celu poznania pełnej historii, gdyż za pierwszym razem nie ujrzymy wszystkich elementów fabularnej układanki.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej