Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 marca 2013, 12:17

autor: Adrian Werner

Ruszył Kickstarter The Dark Triad: Dragon’s Death - turowego, izometrycznego cRPG

Na serwisie Kickstarter wystartowała zbiórka na grę The Dark Triad: Dragon’s Death. Będzie to oldskulowe cRPG, które zaoferuje świat fantasy, turowy system walki oraz izometryczną kamerę.

Kickstarter stał się prawdziwą mekką dla zespołów tworzących tradycyjne gry cRPG utrzymane w starym, dobrym stylu. Sukcesy takich projektów jak Wasteland 2, Project Eternity czy Shadowrun Returns zachęciły do spróbowania szczęścia studio Autoloot Games. Zespół uruchomił właśnie zbiórkę na turowe, izometryczne RPG zatytułowane The Dark Triad: Dragon’s Death. Autorzy potrzebują minimum 80 tys. funtów, a crowdfundingowa akcja dobiegnie końca 20 kwietnia.

  1. The Dark Triad: Dragon’s Death – strona Kickstartera
  2. The Dark Triad: Dragon’s Death – oficjalna strona gry

Autoloot Games to niezależne studio założone przez byłych pracowników firm Ubisoft, Gameloft i Funcom. The Dark Triad: Dragon’s Death powstaje na w pełni trójwymiarowym, autorskim silniku studia. Gra tworzona jest wyłącznie z myślą o pecetach, a jej premiera planowana jest na początek przyszłego roku.

Akcja The Dark Triad osadzona będzie w ponurym świecie fantasy, którego mieszkańcy żyją w ciągłym strachu przez Mrocznymi Czarodziejami. Ich armie opanowały większość ziem, w tym miasto Khandor będące stolicą imperium Gilgegard. Co gorsza, schwytano również ostatniego żyjącego smoka – Akhazala. Przeciwstawić się Mrocznym Czarodziejom próbuje koalicja orków i goblinów, ale bez dodatkowej pomocy nie mają szansy na zwycięstwo. Garstka ocalałych zwolenników starego porządku organizuje grupę śmiałków, których zadaniem będzie uwolnienie Akhazala oraz odnalezienie króla Jonaha, czyli zaginionego władcy Gilgegardu.

Turowy system walki w The Dark Triad: Dragon’s Death ma być bardzo brutalny i jednocześnie zaoferuje dużą swobodę taktyczną. Jednym z kluczowych elementów podczas starć będzie tzw. czynnik chaosu. Pozwoli on wzmocnić umiejętności i ataki za pomocą energii duchowej bohaterów. Korzystanie z niej będzie jednak ryzykowne i może skończyć się dla postaci tragicznie. Podczas bitew drużynie towarzyszyć mają zwierzęta oraz przyzywane nadnaturalne istoty.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej