Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 marca 2013, 09:43

ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku porównującego oprawę graficzną wersji alfa gry ArmA III, która od kilku dni dostępna jest za pośrednictwem usługi dystrybucji elektronicznej Steam. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Seria ArmA z pewnością jest w chwili obecnej cyklem najlepiej oddającym realia współczesnego pola walki. Od kilku dni fani mogą zakupić część trzecią w niższej cenie, co automatycznie daje im dostęp do testowej wersji alfa umożliwiającej zabawę na wyspie Stratis. W związku z tym przygotowaliśmy filmik ukazujący różnice w oprawie graficznej na minimalnych i maksymalnych ustawieniach.

ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa - ilustracja #1

Zdajemy sobie sprawę, że udostępniona wersja przejdzie jeszcze niejedną metamorfozę i zapewne końcowy produkt dość znacząco może się róznić od obecnej alfy. Niemniej jednak zdecydowaliśmy się zaprezentować grę nie wykluczając, że w przyszłości, kiedy zajdą w niej poważniejsze zmiany, powrócimy do tematu. W przypadku ustawień maksymalnych wszystkie parametry odpowiadające za zasięg widzenia zostały ustawione na najwyższą możliwą wartość - na dzień dzisiejszy spowolni to każdą maszynę, co zresztą najlepiej widoczne jest w teście przelotu śmigłowcem nad wyspą. Na ustawieniach minimalnych zostały one całkowicie wyzerowane.

  1. Porównanie ustawień graficznych w wersji alfa gry ArmA III - wersja HD.
ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa - ilustracja #3

Konfiguracja komputera testowego

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej