Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 stycznia 2013, 09:14

autor: Adrian Werner

ShootMania: Storm – premiera w kwietniu, otwarta beta w lutym

Studio Nadeo poinformowało, że premiera sieciowej strzelanki ShootMania: Storm odbędzie się w kwietniu. Natomiast już w przyszłym miesiącu ruszą otwarte beta testy.

Otwarta beta wystartuje za trzy tygodnie.

Miłośnicy dynamicznych sieciowych strzelanek mają powody do zadowolenia. Studio Nadeo wreszcie ujawniło datę premiery ShootMania: Storm. Pełna wersja trafi do sprzedaży 10 kwietnia tego roku. Wcześniej wszyscy zainteresowani będą mogli wypróbować grę za darmo w otwartej becie, która ruszy 12 lutego.

Prawie dwa miesiące otwartych testów ma posłużyć twórcom do wprowadzenia ostatnich poprawek, które zasugerują sami gracze. Takie podejście nie dziwi, gdyż cały projekt ShootMania: Storm zbudowany jest głównie z myślą o aktywnej społeczności. Jednym z najważniejszych elementów gry będzie potężny i jednocześnie łatwy w użyciu edytor. Do tej pory uczestnicy zamkniętej bety stworzyli 15 nowych trybów rozgrywki i ponad 20 tysięcy dodatkowych map.

Osoby, które nie chcą czekać do 12 lutego mogą już dzisiaj kupić ShootMania: Storm w zamówieniu przedpremierowym, co zapewnia natychmiastowy dostęp do trwających obecnie zamkniętych beta testów. Ponadto preorder pozwala nabyć grę za 55,99 złotych, podczas gdy w dniu premiery cena podskoczy do 69,99 zł.

Warto dodać, że ambicją ludzi z Nadeo jest zdobycie dla ShootMania: Storm silnej pozycji w kategorii esportu. Turnieje gry odbyły się już podczas wielu imprez tego typu, w tym IPL 5 w Las Vegas, Electronic Sports World Cup 2012 w Paryżu oaz i47 w Wielkiej Brytanii. Wiadomo też, że produkcja pojawi się na IPL 6.

  1. ShootMania: Storm – strona oficjalna
  2. Shootmania: Storm - oryginalna strzelanina od twórców Trackmanii (zapowiedź)

ShootMania: Storm – premiera w kwietniu, otwarta beta w lutym - ilustracja #3 ShootMania: Storm to nastawiona na sieciowe pojedynki pierwszoosobowa strzelanka. Gra nie przejmuje się jakimkolwiek realizmem i zamiast tego koncentruje się na dużym tempie oraz wysokiej efektowności bitew. Autorzy zaoferowali kilka nietypowych rozwiązań, takich jak system uzbrojenia, w którym dostępny ekwipunek zależy od miejsca na mapie, a nie od manualnej decyzji graczy. Ponadto kluczową rolę odgrywa zarządzanie dwoma elementami – kondycją bohatera oraz energią zasilającą broń.

ShootMania: Storm jest częścią ManiaPlanet, czyli usługi sieciowej łączącej wszystkie gry studia Nadeo. Serwis posiada bogate opcje społecznościowe i umożliwia m.in. umawianie się na mecze, organizowanie turniejów, zarządzanie modami oraz dzielenie statystykami, obrazkami i filmikami.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej