Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry w Polsce 17 stycznia 2013, 12:30

autor: Hed

Afterfall: Perła Pustkowi – Nicolas Games szykuje epizodyczną strzelankę

Firma Nicolas Games wyda grę Afterfall: Perła Pustkowi w trzech odcinkach. Producent ujawnił, że będzie to strzelanka z silnie zarysowaną fabułą, opowiadającą historię trójki bohaterów. Data premiery pierwszego epizodu nie została podana.

Afterfall: Perła Pustkowi pojawi się w trzech odcinkach. - Afterfall: Perła Pustkowi – Nicolas Games szykuje epizodyczną strzelankę - wiadomość - 2013-01-17
Afterfall: Perła Pustkowi pojawi się w trzech odcinkach.

Firma Nicolas Games zapowiedziała oficjalnie następną grę z serii Afterfall, zatytułowaną Afterfall: Perła Pustkowi (lub po angielsku: Pearl of the Wasteland). W odróżnieniu od Afterfall: InSanity, nowa produkcja zostanie wydana w formie epizodycznej – jako trzy odcinki. Każdy z nich pokaże podobne wydarzenia z perspektywy innych bohaterów. Nie podano jeszcze daty premiery pierwszego epizodu, ale wiadomo, że trafi on na pecety.

Afterfall: Perła Pustkowi będzie rozgrywał się w postnuklearnym świecie, a dokładniej 63 lata po atomowym holokauście. Motywem przewodnim gry będzie legenda Eldorado, mitycznego miejsca, do którego spróbują dotrzeć trzy postacie o różnych motywacjach i charakterach: Reapper, Hope Iriv oraz Rottgar Iriv. Epizody poświęcone tym bohaterom rozpoczną się w tym samym miejscu, ale pokażą inne ścieżki do celu.

Gra tworzona przez IntoXicate Studio i korzystająca z Unreal Engine będzie strzelanką z rozbudowaną fabułą, w której zobaczymy dość typowe elementy: akcję, eksplorację, motyw chronienia innych bohaterów, realistyczną broń, czy chociażby system osłon. Bohaterowie zostaną także wyposażeni w unikatowe umiejętności. Podobno przejście każdego z odcinków, zawierających unikatowe elementy, potrwa od półtora do dwóch godzin.

Nie otrzymaliśmy żadnych materiałów z rozgrywki – deweloper pokazał tylko powyższą grafikę i obrazki przedstawiające postacie. Wiadomo, że fabularnie Perła Pustkowi ma koncentrować się na kwestii walki o przetrwanie oraz zachowanie człowieczeństwa. Dla fanów postnuklearnych klimatów może to być więc ciekawa propozycja. Miejmy tylko nadzieję, że Nicolas Games odpowiednio wyceni stosunkowo krótkie epizody.

Afterfall: Perła Pustkowi – Nicolas Games szykuje epizodyczną strzelankę - ilustracja #3Afterfall to seria Nicolas Games, która powstała na bazie fanowskiego projektu Burżuazja. Polski deweloper zapowiadał, że Afterfall stanie się potężną marką. Na razie doczekaliśmy się jednak tylko Afterfall: InSanity, gry akcji TPP wprowadzającej do uniwersum. InSanity zostanie przeniesiona na Xboksa 360. Nicolas ostatnio nie ma najlepszej prasy – mówiło się o kiepskiej sytuacji wewnętrznej firmy oraz podobno rozwiązanych już problemach sądowych.

  1. Afterfall: Perła Pustkowi na Facebooku