Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 grudnia 2012, 11:18

autor: Grzegorz Ferenc

GODUS – pierwszy prototypowy gameplay na trzy dni przed końcem akcji na Kickstarterze

Twórcy gry GODUS zamieścili w serwisie Kickstarter pierwszy prototypowy gameplay z symulatora bogów, który nawiązuje do kultowego Populousa. Dzięki temu mają nadzieję na zachęcenie większej liczby osób do wsparcia zbiórki funduszy na trzy dni przed jej zakończeniem. Do zebrania wciąż pozostało 100 tys. funtów.

Screen z wczesnej wersji gry GODUS

GODUS
  • Zbiórkę funduszy rozpoczęto w drugiej połowie listopada;
  • Dotychczas zebrano 357 tys. funtów z wymaganych 450 tys.;
  • Do końca akcji pozostały 3 dni.

Na stronie projektu GODUS w serwisie Kickstarter pojawił się pierwszy prototypowy zapis z rozgrywki. Peter Molyneux i twórcy ze studia 22 Cans liczą w ten sposób na zachęcenie większej liczby osób do finansowego wsparcia projektu.

Na filmie możemy zobaczyć różne fazy rozgrywki w grze, która w założeniach ma być duchowym spadkobiercą kultowej serii Populous na PC oraz platformy mobilne. Twórcy zarzekają się, że materiał nie przedstawia ostatecznej wersji GODUS, a także dodają, iż jutro zamieszczą kolejny film w celu promocji akcji na Kickstarterze.

Jak sobie radzi najnowszy projekt Petera Molyneux w popularnym serwisie crowdfundingowym? Nie najlepiej. Na 72 godziny przed zakończeniem zbiórki do jej udanego zakończenia nadal brakuje około 100 tys. funtów z wymaganych 450 tys.

Twórcy dwoją się i troją, aby osiągnąć upragniony cel. Wraz z prezentacją gameplaya zapowiedzieli, że w przypadku zdobycia kwoty docelowej osoby, które wsparły projekt, będą mogły (opcjonalnie) ujrzeć swoje zdjęcie w grze Curiosity: What’s Inside the Cube? w wersji na urządzenia mobilne, a także otrzymają specjalny totem w świecie GODUS. Poinformowali również, że do gry w symulatora bogów nie będzie wymagane posiadanie łącza internetowego.