Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 listopada 2012, 15:48

autor: Adrian Werner

Warface ma już 5 milionów użytkowników w Rosji

Studio Crytek ma powody do zadowolenia. Firma właśnie ogłosiła, że w samej Rosji gra Warface ma już ponad 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. Strzelanka wygrała również plebiscyt na najlepszą sieciową produkcję roku.

Warface podbiło serca Rosjan. - Warface ma już 5 milionów użytkowników w Rosji - wiadomość - 2012-11-24
Warface podbiło serca Rosjan.

Rynki zachodnie wciąż czekają na własną wersję Warface, czyli najnowszej strzelanki studia Crytek. Ta oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami produkcja od kilku miesięcy działa już jednak w Rosji i radzi sobie tam wprost wyśmienicie. Według najnowszych doniesień, tylko w tym kraju liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła już 5 milionów.

  1. Oficjalna strona Warface

Warface od początku przypadło do gustu Rosjanom - tylko w pierwszym miesiącu od premiery zarejestrowało sie milion osób. Ponadto w tym tygodniu ogłoszono wyniki prestiżowego plebiscytu Runet, w którym zwycięzców typują sami gracze. W tym roku uznali oni właśnie Warface za najlepszą grę sieciową.

Niestety, wciąż nie możemy się doczekać anglojęzycznych serwerów. Według ostatnich doniesień powinny one wystartować w grudniu lub styczniu. Twórcy obiecują, że na pewno nastąpi to tej zimy. Za wydanie gry na zachodzie odpowiadać ma firma Trion World, znana z takich tytułów jak Rift czy End of Nations.

Warface pozwala zarówno na rywalizację z innymi graczami, jak i połączenie z nimi sił przeciwko sztucznej inteligencji. Dostępnych jest kilka klas postaci, różniących się ekwipunkiem oraz uzbrojeniem. Gracze wybierają między Medykiem, Inżynierem, Snajperem oraz przeznaczonym do bezpośrednich konfrontacji Strzelcem. Zwłaszcza ciekawie prezentuje się tryb kooperacyjny. W nim niewielki pięcioosobowy oddział wysyłany jest na niebezpieczne misje na wrogim terytorium.

Mocną stroną trybu kooperacyjnego w Warface powinien okazać się stały dopływ świeżych materiałów. Każdego dnia wprowadzana ma być jedna nowa misja o wysokim poziomie trudności. Po upływie 24 godzin stanie się ona znacznie łatwiejsza, a na jej miejsce wejdzie kolejne bardzo wymagające zadanie. Taki system ma zagwarantować, że gra będzie prawdziwym wyzwaniem nawet dla weteranów. Natomiast gracze, których umiejętności okażą się niewystarczające pierwszy morderczy dzień po prostu przeczekają.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej