Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 listopada 2012, 14:42

autor: Adrian Werner

W MMORPG Kingz Online każdy gracz otrzyma we władanie własne królestwo

Na azjatyckie targi gier G*Star studio Logicworks stawiło się z bardzo obiecującym projektem zatytułowanym Kingz Online. Połączy on gatunki MMORPG oraz RTS i pozwoli każdemu graczowi na zarządzanie własnym królestwem.

G*STAR to najważniejsze targi dla azjatyckich firm specjalizujących się w grach sieciowych. Dlatego każdego roku imprezie tej towarzyszy powódź nowych informacji i materiałów graficznych. Na tegorocznej edycji jednym z najciekawszych prezentowanych projektów okazał się Kingz Online studia Logicworks, czyli hybryda gatunku MMORPG i strategii.

Każdy gracz wcieli się w króla władającego niewielkim państwem będącym częścią ogromnej krainy fantasy. Odgrywanie roli monarchy oznaczać ma konieczność zarządzania własną domeną. Ten tryb umieszczony będzie w instancjach oddzielnych od głównego świata. W nich własnoręcznie zbudujemy królestwo od zera. Niczym w typowych strategiach ekonomicznych będziemy stawiali m.in. domy mieszkalne, farmy, zakłady rzemieślnicze i ostatecznie również zamki. Nie zabraknie też rozbudowanego systemu handlu. Jednocześnie otrzymamy pełną kontrolę nad życiem podwładnych. Tylko od nas zależeć będzie czy okażemy się łaskawym władcą, czy też tyranem palącym domy i mordującym niepokornych obywateli.

Premiera Kingz Online nastąpi w przyszłym roku. - W MMORPG Kingz Online każdy gracz otrzyma we władanie własne królestwo - wiadomość - 2012-11-07
Premiera Kingz Online nastąpi w przyszłym roku.

Poza prywatnymi strategicznymi instancjami dostępny będzie również duży otwarty świat, wspólny dla wszystkich graczy na serwerze. W nim zabawa przypominać ma typowe produkcje MMORPG. Pokierujemy bezpośrednio monarchą, który wyruszy szukać przygód i skarbów oraz zapoluje na potwory. Oba aspekty gry mają być ze sobą ściśle powiązane. Za wypełnianie zadań i mordowanie bossów nagradzani będziemy przedmiotami wspomagającymi rozwój królestwa. Jednocześnie silne państwo wzmocni statystyki króla, jak również zapewni mu dostęp do dodatkowych umiejętności oraz ekwipunku. Zabawę wzbogaci system wojenny, pozwalający najeżdżać i łupić królestwa innych graczy. Jednocześnie włości mają być otwarte na atak tylko, gdy ich władcy będą zalogowani na serwerze, więc nie ma obaw, że pod naszą nieobecność państwo zostanie zrównane z ziemią.

Z wszystkim tym współgrać ma system kart, których wykorzystywanie zapewni dodatkowe efekty ułatwiające rozgrywkę. Podzielone one zostaną na trzy kategorie. Pierwsza z nich obejmie karty wspomagające rozwój królestwa, w tym zwiększające tempo gromadzenia surowców czy ulepszające budynki. Drugi typ da dostęp do specjalnych umiejętności w trybie MMORPG. Trzecim i ostatnim rodzajem będą karty bohaterów, pozwalające na skorzystanie z pomocy potężnych herosów podczas strategicznych bitew i oblężeń. Gracze będą mogli kompletować własne talie podczas przygód i poprzez handel wymienny z innymi użytkownikami.

Kingz Online powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Premiera zapowiadana jest na przyszły rok.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej