Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 października 2012, 16:15

autor: Grzegorz Ferenc

Tomb Raider – kulisy powstawania scenariusza gry i postaci Lary Croft

W drugiej części cyklu „The Final Hours of Tomb Raider”, poświęconego powstawaniu gry studia Crystal Dynamics, zostały omówione niektóre zagadnienia związane z powstawaniem scenariusza gry oraz kształtowaniem nowej koncepcji Lary Croft. Przygotowaliśmy dla was wersję z polskimi napisami.

Tomb Raider – kulisy powstawania scenariusza i nowej koncepcji Lary Croft - ilustracja #1
Lara Croft w wydaniu studia Crystal Dynamics

Studio Crystal Dynamics udostępniło drugą część z cyklu filmów o kulisach produkcji gry Tomb Raider. Jest ona poświęcona przede wszystkim zagadnieniom związanym z powstawaniem fabuły tytułu. O ile na początku lipca poznaliśmy Camillę Luddington, aktorkę wcielającą się w Larę Croft, o tyle tym razem nagranie skupia się na osobie Rhianny Pratchett, córki popularnego pisarza fantasy, odpowiedzialnej za scenariusz produkcji.

Nagrania do filmu pochodzą głównie z targów Comic Con w San Diego, gdzie uczestnicy imprezy mieli okazję samemu zapoznać się z grywalną wersją Tomb Raider. Dla twórców ze studia Crystal Dynamics była to znakomita okazja, aby skonfrontować swoją wizję przygód Lary Croft z oczekiwaniami fanów serii.

W trzecim epizodzie serii „The Final Hours of Tomb Raider” poznamy kulisy powstawania filmów, udźwiękowienia i muzyki w grze. Premiera tytułu zapowiadana jest na 5 marca 2013 roku na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a jego dystrybutor w naszym kraju – firma Cenega – zadba o pełną, polską wersję językową.