Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 sierpnia 2012, 14:07

autor: Grzegorz Ferenc

Zapowiedziano BRUCE: The Game, polską platformówkę w klimatach „Sin City” i „Łowcy androidów”

Katowickie studio Tabasco Interactive zapowiedziało swój debiutancki projekt – grę platformową BRUCE: The Game, zainspirowaną klimatami komiksu Franka Millera, noir i cyberpunkiem. Premiera wersji na PC zapowiadana jest na II kwartał przyszłego roku.

Nowopowstałe polskie studio Tabasco Interactive zapowiedziało swoją pierwszą grę – BRUCE: The Game, znaną wcześniej jako „Projekt BOGART”. Twórcy z Katowic zdecydowali się na połączenie czarno-białej stylistyki noir z klimatami rodem z komiksu Franka Millera Sin City oraz filmu Łowca androidów Ridleya Scotta.

BRUCE: The Game – obrazek koncepcyjny

Z informacji prasowej studia wynika, że BRUCE: The Game będzie dwuwymiarową platformówką, obfitującą w „szybką i widowiskową” akcję. Tytułowy bohater ma dysponować wieloma zdolnościami, które będzie można odblokowywać wraz z rozwojem rozgrywki. Twórcy obiecują dużą ilość broni, efektowne finiszery w „specjalnym, czarno-białym trybie” oraz tryb „bullet time”, rozsławiony przez filmy z cyklu Matrix i serię Max Payne.

Gra połączy komiksowy, brutalny styl walki, dojrzałą fabułę oraz specyficzny klimat. Ten ostatni element ma być oparty na nawiązaniach do stylu Art Deco i Art Nuveau, literatury noir i cyberpunku. Z technicznego punktu widzenia tworzeniu nastrojowej atmosfery przysłużą się gra świateł i efekty wizualne, jak chociażby wszechobecny deszcz. Obiekty mają być rysowane ręcznie, a cały projekt napędza silnik Unity, wykorzystywany m.in. w grach Rochard, Castle Story czy Wasteland 2.

BRUCE: The Game ukaże się w II kwartale przyszłego roku na PC, a w IV kwartale trafi na konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Planowana jest także wersja na platformy mobilne.