Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 kwietnia 2012, 10:15

autor: Adrian Werner

Chińska Gamania zapowiedziała MMORPG Soul Captor Online

Firma Gamania zapowiedziała swój kolejny projekt. Okazała się nim gra MMORPG zatytułowana Soul Captor Online, w której centralnym elementem zabawy ma być wykorzystywanie dusz poległych wrogów.

Chińska Gamania zapowiedziała MMORPG Soul Captor Online - ilustracja #1
Gra umożliwi wykorzystywanie duchów poległych wrogów.

Gamania to chińska firma specjalizująca się w produkcjach MMORPG. Jej najnowszy projekt, czyli Soul Captor Online, również należy do tego gatunku. Tym, co ma wyróżnić go na tle konkurencji jest system gromadzenia i wykorzystywania dusz zabitych potworów.

Gra oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami. Zabawę zaczniemy od stworzenia własnego bohatera. Do wyboru będzie sześć klas, z których na razie ujawniono cztery:

  • Wojownik (Warrior) – odziany w ciężką zbroję i wyposażony w potężne uzbrojenie. Jego zadaniem jest m.in. ochrona reszty drużyny. W tym celu wykorzysta m.in. umiejętność dzielenia się z towarzyszami mocami defensywnymi.
  • Kapłan (Priest) – może m.in. rzucać czary lecznicze i zaklęcia ochronne.
  • Szaman (Shaman) - preferuje ataki z zaskoczenia, a jego naturalna zwinność ułatwia mu unikanie ciosów. Może też wykonywać rytuały lecznicze i rzucać klątwy.
  • Onmyoji – klasa koncentrująca się na czarach ofensywnych i specjalistycznych gadżetach.

Podczas przygód każdemu graczowi towarzyszyć będzie duch nazwany anima. Zadaniem tych istot ma być ochrona postaci oraz zbieranie dusz poległych wrogów, które potem wykorzystamy do tworzenia ulepszeń dla bohatera i jego animy. Wszystkie zgromadzone dusze potworów trafiać mają do specjalnej kolekcji, dzięki czemu możliwe będzie odblokowanie dostępu do przydatnych bonusów oraz przyzywanie pokonanych maszkar w trakcie bitew.

Chińska Gamania zapowiedziała MMORPG Soul Captor Online - ilustracja #2

Soul Captor Online tworzony jest wyłącznie z myślą o pecetach. Wkrótce ruszą beta testy gry. Zainteresowani mogą zgłosić chęć wzięcia w nich udziału na oficjalnej stronie projektu:

Tło fabularne Soul Captor Online będzie dosyć standardowe. Akcja gry toczyć się ma w świecie stworzonym przez Boga Kreacji. Jego pierwszym dziełem była Kraina Śmiertelników, którą oddał w posiadanie ludziom. Jakiś czas potem powstał drugi kontynent, nazwany Asura, gdzie zamieszkiwały dziwne stworzenia o tajemniczych mocach. Bóg Kreacji postanowił zapewnić harmonię pomiędzy tymi dwoma światami. W tym celu stworzył trzecią krainę, umieszczoną nad poprzednimi. Miały tam zamieszkiwać pomniejsze bóstwa, których zadaniem było czuwanie nad wszystkimi istotami poniżej. Po dokonaniu tego wszystkiego stwórca opuścił świat. Wkrótce potem potwory z kontynentu Asura rozpoczęły inwazję na Krainę Śmiertelników. Gracze wcielą się w nadludzką istotę zesłaną przez bóstwa z zadaniem zaprowadzenia pokoju.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej