Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 17 marca 2012, 18:56

autor: Adrian Werner

Grim Dawn - cztery minuty rozgrywki z gry twórców Titan's Quest

W sieci pojawił się nowy zapis rozgrywki z gry action-rpg Grim Dawn

Grim Dawn to jeden z najbardziej obiecujących nadchodzących tytułów z gatunku action-RPG, głównie za sprawą osób twórców. Grę powstaje bowiem w niezależnym studiu Crate Entertainment, które założone zostało przez byłych pracowników nieistniejącego już Iron Lore, a konkretnie przez trzon zespołu deweloperskiego odpowiedzialnego za powstanie wspaniałego Titan’s Quest. Dzięki wypuszczonemu właśnie ponad czterominutowemu zapisowi rozgrywki, możecie sami zobaczyć jak postępują prace nad tym projektem.

Autorzy nie zamierzają podejmować się próby zrewolucjonizowania gatunku i  zamiast tego chcą po prostu wyprodukować grę, posiadającą wszystko to, czego oczekują fani. W porównaniu do Titan Quest znacznej poprawie ulegnie scenariusz, a walka stanie się wyraźnie bardziej satysfakcjonująca. Ten drugi cel osiągnięty zostanie poprzez wprowadzenie elementów takich jak reakcje na uderzenia, krew, obcinanie kończyn oraz rozbudowany silnik fizyczny fizyka. Świat gry zamieszkiwać mają różnorodne frakcje, od których otrzymywać będziemy większość zadań. Nasze wybory i przebieg misji wpłynie na stosunek sił w całym regionie.

Grim Dawn zostanie wyposażony w rozbudowany system rzemiosła, pozwalający na tworzenie własnych przedmiotów. W czasie przygody regularnie znajdować mamy różnorodne plany konstrukcyjne, a najpotężniejsze obiekty powstaną dopiero z połączenia kilku innych własnoręcznie wytworzonych przedmiotów.

Gra zaoferuje zarówno kampanię solo, jak i rozbudowany tryb wieloosobowy.Projekt cały czas jest w stadium alpha, więc twórcy nie są jeszcze gotowi zdradzić daty premiery.

      - Grim Dawn  - strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej