Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 stycznia 2012, 09:58

autor: Mateusz Kądziołka

Jedi Sage – drzewo Seer

Opis talentów z drzewa Seer dla Jedi Sage.

Jedi Sage – drzewo Seer - ilustracja #1

Drzewo Seer

Pierwszy poziom:

Immutable Force (2 pkt.) – redukuje czas aktywacji Deliverance o 0,25 s/pkt.

Penetrating Light (3 pkt.) – zwiększa szansę na krytyczne uderzenie Mocą o 1%/pkt.

Wisdom (2 pkt.) – zwiększa Presence o 3%/pkt i skuteczność leczenia o 1%/pkt.

Drugi poziom:

Foresight (3 pkt.) – redukuje pushback otrzymywany w czasie używania umiejętności leczących o 25%/pkt i obniża generowany przez nie threat o 5%/pkt.

Pain Bearer (2 pkt.) – zwiększa otrzymywane leczenie o 4%/pkt.

Psychic Suffusion (2 pkt.) – zwiększa obrażenia i leczenie wszystkich umiejętności AOE o 5%/pkt.

Trzeci poziom:

Conveyance (2 pkt.) – Rejuvenate ma 50%/pkt szansy, by uruchomić Conveyance, które zwiększa skuteczność następnej użytej umiejętności leczącej: Benevolence (koszt Mocy jest zredukowany o 50%), Deliverance (czas aktywacji zredukowany o 1 s), Healing Trance (szansa na krytyka jest zwiększona o 25%), Salvation (koszt Mocy jest zredukowany o 30%).

Rejuvenate (1 pkt) – natychmiastowo leczy cel za niewielką ilość życia i nakłada HoT-a na 9 s.

Valiance (2 pkt.) – redukuje ilość punktów życia poświęconych na Noble Sacrifice o 1%/pkt.

Preservation (2 pkt.) – redukuje koszt użycia Force Armor o 15/pkt i zmniejsza jego cooldown o 1,5 s/pkt.

Czwarty poziom:

Mend Wounds (1 pkt) – zmniejsza koszt użycia Restoration o 15. Dodatkowo Restoration usuwa negatywne fizyczne efekty i leczy.

Force Shelter (2 pkt.) – zwiększa czas trwania Rejuvenate o 3 s/pkt. Dodatkowo, Rejuvenate ma 50%/pkt szans na zaaplikowanie swoim celom efektu Force Shelter, który zwiększa ich pancerz o 10% na czas trwania Rejuvenate.

Egress (2 pkt) – Force Armor zwiększa szybkość poruszania się celu o 10%/pkt przez 3 s.

Piąty poziom:

Confound (2 pkt.) – cele pod wpływem Weaken Mind są spowolnione o 10% na czas trwania umiejętności.

Healing Trance (1 pkt) – leczy cel o umiarkowaną ilość HP i zakłada HoT-a na 3 s.

Serenity (2 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne Mocy o 1%/pkt i redukuje przyjmowane obrażenia o 1%/pkt.

Szósty poziom:

Resplendence (2 pkt.) – trafienia krytyczne Healing Trance mają 50%/pkt szansy na sprawienie, że następny Noble Sacrifice może zostać aktywowany bez korzystania z Mocy i poświęcania punktów życia.

Clairvoyance (3 pkt.) – zwiększa bonusowe leczenie o 2%/pkt i szansę na trafienie wszystkimi umiejętnościami o 1%/pkt.

Siódmy poziom:

Salvation (1 pkt) – leczy wszystkich sojuszników w promieniu 8 metrów od wyznaczonego punktu. Sojusznicy, którzy pozostaną na terenie zaklęcia, będą otrzymywać dodatkowe leczenie.