Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 stycznia 2012, 15:28

autor: Adrian Werner

Premiera Renegade X: Black Dawn, czyli darmowego fanowskiego spadkobiercy Command & Conquer: Renegade

Nadszedł wreszcie dzień wyczekiwany od dłuższego czasu przez fanów Command & Conquer: Renegade. Zadebiutowała bowiem właśnie fanowska spadkobierczyni tej gry, czyli Renegade X: Black Dawn.

W zeszłym roku pisaliśmy o projekcie Renegade X: Black Dawn, czyli tworzonym przez fanów nieoficjalnym spadkobiercy gry Command & Conquer: Renegade. Oczekiwanie na jego premierę właśnie dobiegło końca.

Premiera Renegade X: Black Dawn, czyli darmowego fanowskiego spadkobiercy Command & Conquer: Renegade - ilustracja #1

Plik instalacyjny waży niecałe 3,9 GB i listę mirrorów znajdziecie na oficjalnej stronie projektu. Autorzy podali też wymagania sprzętowe gry:

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor: 2.0 GHz lub lepszy
  • Pamięć operacyjna: 2 GB
  • Karta grafiki: kompatybilna z Shader Model 3.0

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • Procesor: dwurdzeniowy 2.0 GHz lub lepszy
  • Pamięć operacyjna: 4 GB
  • Karta grafiki: GeForce z serii 200 lub lepsza

Całość zbudowano w oparciu o Unreal Development Kit, więc do działania nie jest wymagane posiadanie żadnych innych gier. Renegade X: Black Dawn pozwala na rozegranie krótkiej kampanii dla pojedynczego gracza. Jej fabuła opowiada o operacji sił GDI (Global Defense Initiative), w ramach której elitarne odziały zostają wysłane na wyspę na Morzu Czarnym. W miejscu tym rzekomo zlokalizowana jest sekretna baza Bractwa Nod.

Premiera Renegade X: Black Dawn, czyli darmowego fanowskiego spadkobiercy Command & Conquer: Renegade - ilustracja #2

Wypuszczona gra jest w rzeczywistości jedynie przedsmakiem znacznie ambitniejszego projektu zatytułowanego Renegade X, który tworzony jest głównie z myślą o rozgrywkach wieloosobowych. Poza nowym silnikiem graficznym możemy spodziewać się w nim wielu nowości i ulepszeń, w tym m.in. poprawionego systemu walki piechoty, bardziej otwartych map i większej liczby opcji taktycznych.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej