Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 stycznia 2012, 21:14

autor: Michał Kułakowski

Rozpoczęto prace nad adaptacją filmowej trylogii sztuk walki Ong-Bak

Bliżej nieznane studio Hive pracuje nad grą akcji, będącą adaptacją tajlandzkiej trylogii filmowej Ong-Bak, która w ciągu ostatnich lat zdobyła niemałą popularność wśród zachodnich miłośników sztuk walki.

Szerzej nieznane w branży tajlandzkie studio deweloperskie Hive ogłosiło, że zabiera się do produkcji gry na podstawie filmowej trylogii Ong-Bak. Zapewne nie informowalibyśmy o tym fakcie gdyby nie to, że obrazy z serii Ong-Bak, stworzone również w Tajlandii, zdążyły w ciągu ostatnich lat zdobyć na Zachodzie dużą popularność wśród fanów filmów sztuk walki. O samym tytule nie wiadomo zbyt wiele poza tym, że będzie grą akcji, powstaje z myślą o niesprecyzowanych jeszcze platformach, premiera planowana jest na ten rok oraz to, że jego twórcy współpracują blisko z wytwórnią filmową Sahamongkol Film International, odpowiadającą za produkcję serii filmowej. Bliska kooperacja studia Hive z Sahamongkol Film ma zapewnić wysoką jakość tytułu oraz sprawić, że adaptacja zachowa oryginalny klimat obrazów ze srebrnego ekranu.

Rozpoczęto prace nad adaptacją filmowej trylogii sztuk walki Ong-Bak - ilustracja #1

Kan Supabanpot, szef studia Hive skromnie i zgodnie ze wschodnioazjatycką tradycją zapewnił, że:

“Wielkim honorem i wyróżnieniem dla mojego zespołu jest możliwość pracy nad naszym pierwszym multiplatformowym tytułem. Jako tajskie studio deweloperskie uwielbiamy filmy Ong-Bak i cenimy tę markę, chcielibyśmy więc sprawić, by nasza gra dostarczała graczom pełnych akcji doświadczeń związanych ze sztukami walki.”

Tajlandia nie była do tej pory zbyt gorącym punktem na deweloperskiej mapie świata, ale być może, jak wschodzące Chiny czy Indie okaże się miejscem, w którym rodzą się nowe pomysły i ideę, uatrakcyjniające zastałe gatunki. Wypada więc życzyć powodzenia tajskim nowicjuszom i liczyć na to, że ich projekt zakończy się chociaż względnym sukcesem. Przydałby się on graczom, ponieważ w tej chwili nie mamy praktycznie żadnych gier akcji, które powstałyby poza Japonią i poważnie podchodziłyby do tematu wschodnich sztuk walki.