Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 grudnia 2011, 20:25

autor: Krzysztof Rudek

Gunslinger (Rewolwerowiec)

Gdy Rewolwerowiec ze swoimi blasterami pojawia się w kantynie, nawet najwięksi twardziele wolą nie patrzeć mu w oczy. Klasa, jaką osiągnęli w posługiwaniu się bronią, nie ma sobie równych w całej Galaktyce.

Gunslinger (Rewolwerowiec) - ilustracja #1
Gunslinger (Rewolwerowiec)
  • Rola: DPS
  • Broń: 2 blastery, granaty
  • Pancerz: średni
  • Zasób: Energia

Rewolwerowiec to nie zawód, to sposób na życie. Dwa blastery, zwinność i swego rodzaju cwaniactwo czynią ich piekielnie niebezpiecznymi przeciwnikami niezależnie od sytuacji i niezależnie od przeciwnika, z jakim mają się spotkać.

Wyszkolony Rewolwerowiec nie ma problemów ani z oślepieniem przeciwnika tak, żeby nie mógł znaleźć swojej broni, ani z rozstrzelaniem mu nóg, gdy już ruszy do szarży. Dla niego każdy problem można rozwiązać przy pomocy blasterów, a te każdy Rewolwerowiec zna lepiej niż wnętrze własnych kieszeni.

Gunslinger (Rewolwerowiec) - ilustracja #2

Rewolwerowiec w grze

Rewolwerowiec jest DPS-em. W zależności od wybranego drzewa specjalizuje się albo w dystansowej walce przy użyciu dwóch blasterów, albo w szerzeniu zniszczenia przy pomocy granatów. Korzysta ze średnich pancerzy oraz własnoręcznie rozkładanych osłon.

Drzewa umiejętności

Sharpshooter (Strzelec wyborowy)

Drzewo DPS. Postać oparta na tym drzewie staje się ekspertem w strzelaniu z dwóch blasterów. Może w mgnieniu oka postawić zasłonę ogniową, wystrzeliwując bardzo szybko bardzo dużo ładunków ze swoich blasterów.

Saboteur (Sabotażysta)

Drzewo DPS. Umiejętności zawarte w tym drzewie pozwalają na ulepszanie możliwości związanych z granatami i ładunkami wybuchowymi. Dodatkowo można dzięki niemu zwiększyć bonusy obronne, uzyskiwane dzięki rozkładanym osłonom.

Dirty Fighting (Walka bez zasad)

Drzewo DPS. Wspólne drzewo dla Łotrzyków i Rewolwerowców. Zawarte w nim umiejętności pozwalają na zadawanie DOT-ów (ang. damage over time – obrażenia zadawane sukcesywnie w danej jednostce czasu) oraz zwiększanie wszelkiego typu obrażeń wywołujących krwawienie.