Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2011, 11:16

autor: Mateusz Kądziołka

DirectX 11 w Total War: SHOGUN 2 już w poniedziałek

Przedstawiciele zespołu Creative Assembly, odpowiedzialnego za serię gier strategicznych Total War, zapowiedzieli na swoim forum, że drugi patch do ich najnowszej gry, czyli Total War: SHOGUN 2, pojawi się w sieci już w poniedziałek.

Przedstawiciele zespołu Creative Assembly, odpowiedzialnego za serię gier strategicznych Total War, zapowiedzieli na swoim forum, że drugi patch do ich najnowszej gry, czyli Total War: SHOGUN 2, pojawi się w sieci już w poniedziałek.

Łatka wprowadzi przede wszystkim zapowiadaną obsługę DirectX 11. Tym samym w Total War: SOGUN 2 ujrzymy zaawansowane cienie, wsparcie dla MSAA (2x, 4x i 8x) oraz teselacji, a także usprawnioną obsługę głębi ostrości.

DirectX 11 w Total War: SHOGUN 2 już w poniedziałek - ilustracja #1

Total War: SHOGUN 2

Oczywiście wprowadzenie obsługi DirectX 11 to nie jedyna nowość w tym patchu. Deweloperzy, oprócz poprawienia sporej ilości drobniejszych błędów (pełna lista tutaj), postanowili wynagrodzić graczom dosyć długie oczekiwanie. Tym samym, w najnowszej łatce znajdziemy cztery nowe mapy: Aki, Hida Mountains, Flood Plains oraz Sanriku Ria.

W oficjalnej notce twórcy tłumaczyli też niewielkie opóźnienie premiery patcha (pierwotnie miał ukazać się w pierwszym tygodniu maja). Według nich, dodatkowe kilka dni pozwoli zespołowi na nieco dłuższe testy stabilności łatki i tym samym, bezproblemowe udostępnienie jej w najbliższy poniedziałek.

Przypominamy, że Total War: SHOGUN 2 zadebiutował w Polsce 15 marca bieżącego roku. Jest to siódma już odsłona popularnego cyklu gier strategicznych, stanowiąca bezpośrednią kontynuację wydanego w 2000 roku pierwowzoru, czyli Shogun: Total War.

Waszej uwadze polecamy nasze materiały, za sprawą których przybliżamy najnowsze dzieło Creative Assembly.