Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 marca 2011, 10:09

autor: Adrian Werner

Premiera pecetowej wersji odświeżonego Broken Sword II już wkrótce

Pod koniec zeszłego roku studio Revolution Software zapowiedziało odświeżoną wersję gry Broken Sword II: The Smoking Mirror. Posiadacze mobilnych systemów firmy Apple już od pewnego czasu mogą się nią cieszyć, a teraz twórcy ujawnili, że prace nad edycją pecetową lada chwila zostaną ukończone.

Pod koniec zeszłego roku studio Revolution Software zapowiedziało odświeżoną wersję gry Broken Sword II: The Smoking Mirror. Posiadacze mobilnych systemów firmy Apple już od pewnego czasu mogą się nią cieszyć, a teraz twórcy ujawnili, że prace nad edycją pecetową lada chwila zostaną ukończone.

Premiera pecetowej wersji odświeżonego Broken Sword II już wkrótce - ilustracja #1

Broken Sword II Remastered zaoferuje ulepszoną grafikę i dźwięk. Postacie wyposażone zostaną w animację twarzy, a zabawę ułatwi rozbudowany system podpowiedzi. Ciekawie zapowiada się wykorzystanie systemu Dropbox do zapisywania stanu gry, co umożliwi wymianę danych pomiędzy platformami. Oznacza to, że będziemy mogli rozpocząć przygodę na domowym pececie, a potem kontynuować ją na np. iPhonie i vice versa. Dodatkową atrakcją ma być interaktywny komiks autorstwa Dave’a Gibbonsa. Artysta ten od wielu lat współpracuje z Revolution Software i odpowiadał m.in. za tła w Beneath a Steel Sky oraz dodatkowe grafiki w odświeżonej wersji pierwszego Broken Sworda. Poza branżą gier Gibbons znany jest głównie jako rysownik stojący za popularnymi Strażnikami.

Nie wiemy dokładnie, kiedy pecetowa edycja Broken Sword II Remastered ujrzy światło dzienne, choć według twórców powinno to nastąpić już wkrótce. Prace nad nią dobiegły już prawie końca i lada chwila gra wysłana zostanie do serwisów zajmujących się dystrybucją elektroniczną. Na razie nie znamy również dokładnej ceny tej produkcji, choć warto pamiętać, że odświeżona wersja pierwszej części kosztuje 4,99 euro, czyli niecałe 20 złotych.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej