Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 10 marca 2011, 13:40

autor: Marcin Skierski

3D - rewolucja czy marketing?

Od czasu premiery i sukcesu finansowego kinowego hitu Avatar daje się zauważyć zauważalny wzrost popularności technologii 3D. Trafia ona coraz częściej nie tylko na duży ekran, ale również do naszych domów. Choćby dlatego warto na jej temat dowiedzieć się czegoś więcej, w czym pomoże nam najnowszy artykuł opublikowany na łamach zaprzyjaźnionego serwisu nvision.pl.

Od czasu premiery i sukcesu finansowego kinowego hitu Avatar daje się zauważyć spory wzrost popularności technologii 3D. Trafia ona coraz częściej nie tylko na duży ekran, ale również do naszych domów. Choćby dlatego warto na jej temat dowiedzieć się czegoś więcej. Pomoże Wam w tym najnowszy artykuł opublikowany na łamach zaprzyjaźnionego serwisu nvision.pl.

Redaktorzy portalu dokładnie omawiają to zagadnienie, przypominając historię stereoskopii, pisząc na temat samego powstawania i różnych technik wyświetlania obrazu 3D. Tekst zakończony jest rozważaniami na temat zastosowania trójwymiaru w praktyce i jego sposobie działania w kinach.

3D - rewolucja czy marketing? - ilustracja #1

Artykuł został napisany prosto i przystępnie, aby nawet największy laik w dziedzinie nowinek technologicznych mógł odnaleźć się w gąszczu przekazywanych informacji. W związku z tym zapraszamy do lektury, szczególnie jeśli od dawna chcieliście poznać szczegóły działania stereoskopowego 3D, a nie mieliście kogo o to zapytać.