Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lutego 2011, 14:44

autor: Szymon Liebert

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w listopadzie ubiegłego roku

Znamy wyniki sprzedaży polskich czasopism o grach i sprzęcie za listopad ubiegłego roku. Wynika z nich, że miesiąc był całkiem udany dla magazynu CD-Action, który odnotował przyrost zainteresowania w porównaniu z tym samym okresem w 2009 roku. Inne periodyki niestety nie mają tego szczęścia, bo ich poczytność spadła.

Znamy wyniki sprzedaży polskich czasopism o grach i sprzęcie za przedostatni miesiąc ubiegłego roku. Wynika z nich, że listopad był całkiem udany dla magazynu CD-Action, który odnotował przyrost zainteresowania w porównaniu z tym samym okresem w 2009 roku. Inne periodyki niestety nie mają tego szczęścia, bo ich popularność spadła.

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w listopadzie ubiegłego roku - ilustracja #1

Jak widać na powyższym zestawieniu CD-Action trzyma się nieźle i zyskał nawet kilka tysięcy czytelników. Nakłady pism PC Format, Komputer Świat (dwutygodnik), PC World, Chip, czy w końcu Play! zmalały. Największy spadek pomiędzy listopadem 2009 a 2010 roku odnotowano w przypadku ostatniego z wymienionych magazynów.

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w listopadzie ubiegłego roku - ilustracja #2

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w kolejnych miesiącach ubiegłego roku wahała się dość znacznie, chociaż liderami przez cały czas pozostawały CD-Action oraz PC Format.

gry