Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 sierpnia 2010, 09:44

autor: Piotr Doroń

Prace nad Torchlight MMO wstrzymane

Wonder Russell, odpowiadający w firmie Runic Games za kwestie marketingowe i PR-owe, oznajmił na łamach serwisu BigDownload, że produkcja gry MMO bazującej na uniwersum znanym z udanego action/RPG Torchlight została wstrzymana. Powodem takiego stanu rzeczy są zaawansowane prace nad kontynuacją jednej z największych niespodzianek ubiegłego roku.

Wonder Russell, odpowiadający w firmie Runic Games za kwestie marketingowe i PR-owe, oznajmił na łamach serwisu BigDownload, że produkcja gry MMO bazującej na uniwersum znanym z udanego action/RPG Torchlight została wstrzymana. Powodem takiego stanu rzeczy są zaawansowane prace nad kontynuacją jednej z największych niespodzianek ubiegłego roku.

Co więcej, ewentualne wznowienie prac nad Torchlight MMO będzie mogło nastąpić dopiero po zakończeniu produkcji Torchlight II. Z uwagi na fakt, że premiera kontynuacji zeszłorocznego hitu została zapowiedziana na wiosnę 2011 roku, może to nastąpić nawet w połowie przyszłego roku (jeżeli pod pojęciem procesu produkcji twórcy Torchlight II rozumieją również opracowanie początkowych łatek i aktualizacji). Stawia to pod wielkim znakiem zapytania ewentualną możliwość wydania ukończonego dzieła w przyszłym roku.

Prace nad Torchlight MMO wstrzymane - ilustracja #1

Jeden z artworków związanych z Torchlight II.

Przypominamy, że jeszcze pod koniec czerwca mogliśmy się z Wami podzielić pierwszymi konkretami na temat Torchlight MMO. Dowiedzieliśmy się wówczas, że gra miałaby być pozycją darmową, działającą w oparciu o system mikrotransakcji. Pod kątem rozgrywki miała przypominałć swoją jednoosobową poprzedniczkę, zachowując szybki i dynamiczny styl rozgrywki.

Przy okazji z informacji podanych przez Russela wynika, że Torchlight II zostanie pokazane w grywalnej formie w trakcie kolońskich targów gamescom (18-22 sierpnia), a także na imprezie PAX Prime we wrześniu. Serwis PC Gamer otrzymał z kolei wgląd do grafik koncepcyjnych, dających jako taki ogląd na temat tego, czego możemy spodziewać się pod drugiej odsłonie bardzo dobrze sprzedającego się hack’n’slasha prosto od autorów Diablo i Fate.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej