Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 23 kwietnia 2010, 09:13

Okrrrutny konkurs - Szachownica

Idea Okrrrutnych konkursów narodziła się kilka lat temu i cieszyła się wówczas sporym powodzeniem – my mieliśmy okazję żeby się nad Wami poznęcać trudnymi zadaniami, natomiast Wy lubiliście je rozwiązywać i wygrywać cenne nagrody. Po bardzo długiej przerwie postanowiliśmy powrócić do Okrrrutnych konkursów, a pierwszy z nich startuje w momencie, gdy czytasz te słowa.

Idea Okrrrutnych konkursów narodziła się kilka lat temu i cieszyła się wówczas sporym powodzeniem – my mieliśmy okazję żeby się nad Wami poznęcać trudnymi zadaniami, natomiast Wy lubiliście je rozwiązywać i wygrywać cenne nagrody. Po bardzo długiej przerwie postanowiliśmy powrócić do Okrrrutnych konkursów, a pierwszy z nich startuje w momencie, gdy czytasz te słowa.

O co chodzi?

Na planszy zawierającej 64 pola umieściłem tyleż samo obrazków z rozmaitych gier komputerowych. Waszym zadaniem jest odgadnięcie jak największej liczby tytułów na podstawie zaprezentowanych miniatur. Prawda, że proste?

Okrrrutny konkurs - Szachownica - ilustracja #1

Kliknij na obrazek, by go powiększyć.

Odpowiedzi w postaci listy tytułów gier należy przesłać e-mailem na adres [email protected] – zgłoszenia będę przyjmować do przyszłego piątku (30 kwietnia), do godz. 9 rano. Poprawna lista zostanie zamieszczona w ten sam dzień na forum (w komentarzach pod tą wiadomością), a laureatów konkursu poznacie we wtorek, 4 maja.

Zasady

W konkursie obowiązują następujące zasady:

  • Odpowiedzi podajemy w formacie A1 – tytuł gry, A2 – tytuł gry, itd. Zwracamy uwagę na to, by podawać kompletne nazwy, z cyferkami, podtytułami, itp.
  • Za każdą prawidłową odpowiedź przyznawane będą 2 punkty, a więc w sumie można uzyskać 128 punktów. Niekompletne tytuły będą zaliczane według mojego uznania, ale w takim przypadku można liczyć co najwyżej na 1 punkt.
  • E-maile z odpowiedziami powinny zawierać temat Okrrrutny konkurs – Szachownica.
  • E-maile należy podsyłać pod adres [email protected]
  • W e-mailu proszę podawać ksywę używaną w serwisie Gry-OnLine.
  • Przyjmowanie zgłoszeń kończy się 30 kwietnia o godz. 9 rano.
  • Zwycięzcą konkursu zostanie uczestnik, który zdobędzie największą liczbę punktów. Jeśli kilka osób uzyska taki sam wynik, o ostatecznej kolejności zadecyduje losowanie.

Uwagi

Na koniec tradycyjnie kilka uwag:

  • Wszystkie fragmenty zdjęć zostały wycięte z obrazków, które znajdują się w naszej galerii. To duże ułatwienie, gdyż w przypadkach spornych możecie od razu sprawdzić, czy dane zdjęcie faktycznie przypisane jest do gry, którą bierzecie pod uwagę.
  • Na planszy może, ale nie musi znajdować się kilka fragmentów obrazków z tej samej gry.
  • Na planszy nie znajdują się zdjęcia z gier na handheldy (PSP, DS i GBA).
  • Na planszy znajdują się zdjęcia z gier bardzo starych, nowych oraz takich, które nie zostały jeszcze wydane.
  • Nie, nie jestem fanem samochodów marki BMW. To czysty przypadek.

Nagrody

To, co lubicie najbardziej, czyli nagrody. W zależności od zajętej pozycji, uczestnicy konkursu otrzymają następujące zestawy:

  • Miejsce I – album Deco Devolution, czyli pięknie wykonana książka zawierająca grafiki koncepcyjne z gry BioShock 2 (twarda oprawa, 168 stron), gra BioShock 2 w wersji na konsolę Xbox 360, gra Supreme Commander 2 w wersji na PC, film Assassin’s Creed: Rodowód na płycie DVD.
  • Miejsce II – gra BioShock 2 w wersji na konsolę Xbox 360, gra Colin McRae: DiRT 2 w wersji na PC, film Assassin’s Creed: Rodowód na płycie DVD.
  • Miejsce III - gra BioShock 2 w wersji na konsolę Xbox 360, gra Napoleon: Total War w wersji na PC, film Assassin’s Creed: Rodowód na płycie DVD.
Okrrrutny konkurs - Szachownica - ilustracja #2

Sponsorami nagród jest firma Cenega Poland (gry BioShock 2 i album) oraz Sklep Gry-Online.pl (pozostałe gry i filmy).

Życzymy wszystkim miłej zabawy i powodzenia!

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej