Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 kwietnia 2010, 16:40

autor: Aleksander Kaczmarek

FonoGAME – nowy gracz na polskim rynku

Z końcem maja w ofercie najważniejszych sieci handlowych: EMPiK, Media Markt i Saturn Planet a także dużych sklepów internetowych pojawią się gry sygnowane logiem FonoGAME. Nowa firma wydawnicza zamierza zawojować rynek ciekawymi tytułami, ubranymi w odpowiednią formę i dostępnymi w adekwatnych do niej cenach.

Z końcem maja w ofercie najważniejszych sieci handlowych: EMPiK, Media Markt i Saturn Planet a także dużych sklepów internetowych pojawią się gry sygnowane logiem FonoGAME. Nowa firma wydawnicza zamierza zawojować rynek ciekawymi tytułami, ubranymi w odpowiednią formę i dostępnymi w adekwatnych do niej cenach.

FonoGAME – nowy gracz na polskim rynku - ilustracja #1

Miłośnikom muzyki logo FonoGAME kojarzyć się może z Fonografiką. Zbieżność jest tu nieprzypadkowa. Nowy gracz wśród wydawców i dystrybutorów gier korzysta bowiem z bogatych doświadczeń wydawniczych uznanej firmy fonograficznej.

Jak przeczytać można w oficjalnym komunikacie prasowym, FonoGAME stworzyli ludzie „którzy sami są miłośnikami gier, pasjonują się tym co robią i rozumieją potrzeby innych graczy” .

Pojawienie się nowego podmiotu na nieco skostniałym polskim rynku wydawców gier powinno korzystnie wpłynąć na całą branżę. Zwłaszcza, że wejściowe tytuły FonoGAME (adresowane w pierwszej kolejności na komputery PC oraz konsole Nintendo) są obiecujące. 28 maja firma zamierza wydać: Torchlight (PC) z polską wersją kinową, Yoga (Wii) i Nancy Drew: ATWW (Wii). W kolejnym miesiącu planowane są: Painkiller Pandemonium w polskiej wersji kinowej, Young detectives (NDS), Legend of Kay (NDS) i kolekcja reedycji, którą zapoczątkuje Gothic 2: Gold w wersji polskiej. Prawdziwym hitem wakacji może stać się jednak rozszerzenie Spellforce 2: Faith in Destiny, którego data premiery wyznaczona została na sierpień.

gry