Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 kwietnia 2010, 09:46

autor: Remigiusz Maciaszek

Ghost Recon: Future Soldier - kolejne szczegóły

W sieci zaczynają pojawiać się pierwsze szczegóły dotyczące Ghost Recon: Future Soldier i wiele wskazuje na to, że najnowsza odsłona tej zasłużonej marki będzie znacząco różnić się od poprzedników. Fabuła gry zabierze nas na wycieczkę w różne rejony świata, a zdecydowany nacisk zostanie położony na futurystyczne gadżety, które znajdą się w arsenale żołnierzy przyszłości.

W sieci zaczynają pojawiać się pierwsze szczegóły dotyczące Ghost Recon: Future Soldier i wiele wskazuje na to, że najnowsza odsłona tej zasłużonej marki będzie znacząco różnić się od poprzedników. Fabuła gry zabierze nas na wycieczkę w różne rejony świata, a zdecydowany nacisk zostanie położony na futurystyczne gadżety, które znajdą się w arsenale żołnierzy przyszłości.

Ghost Recon: Future Soldier - kolejne szczegóły - ilustracja #1

 

Szczegółowe informacje uzyskał serwis 1up.com, a pochodzą one z materiałów do majowego wydania Oficjalnego Magazynu Xbox (OXM), który za Ubisoftem określa żołnierzy Future Soldier mianem „F-15 na nogach”. W grze pojawią się cztery klasy, a każda z nich wprowadzi na pole walki nowe typy broni. Począwszy od komandosa i jego samonaprowadzających rakiet, poprzez robota, który znajdzie się w arsenale inżyniera, urządzenie maskujące zwiadowcy, aż do snajpera wyposażonego w czujniki dalekiego zasięgu wskazujące cele.

To jednak nie wszystko. Modyfikacji ulegną również sami żołnierze, których ciała zostaną wyposażone w cybernetyczne szkielety, które bez utraty zwinności pozwalają na dźwiganie większych ciężarów. Dostępny będzie również sprint czy zdolność do przeskakiwania niewielkich przeszkód. Te dwie ostatnie umiejętności, nie są raczej czymś nadzwyczajnym ale skoro pojawiają się na liście, to być może różnią się od typowych - chociażby zakresem skoków czy szybkością sprintu. Na uwagę zasługuje walka na krótki dystans pozwalająca na efektowne wykańczanie przeciwników. Między innymi za pomocą „Krav Magi”, techniki dopracowanej przez izraelskie siły specjalne i wykorzystywanej chociażby przez Sama Fishera w Splinter Cell.

Ghost Recon: Future Soldier - kolejne szczegóły - ilustracja #2

 

W kwestii multiplayer pojawiła się jedna mała, acz istotna zmiana. Przy użyciu jednego klawisza można rozkazać żołnierzowi na automatyczny bieg za członkami swojej grupy. Dzięki temu będzie można poświęcić więcej czasu na analizę sytuacji taktycznej. Ponadto przebywanie w niewielkiej odległości od drużyny pozwoli korzystać z unikalnych umiejętności pozostałych żołnierzy, jak chociażby urządzenia maskującego zwiadowcy. Takie rozwiązania przenoszą grę na zupełnie nowy poziom, dostarczając bardzo zróżnicowanych i efektywnych możliwości taktycznych.

Ghost Recon: Future Soldier pozwoli na grę multiplayer w dwóch zasadniczych trybach. Po pierwsze tryb współpracy zarezerwowany do kampanii, który pozwoli na grę dla 4 graczy jednocześnie, Oraz 16 graczy w trybie 8 vs 8 – przejęcie flagi oraz dominacja. Zgodnie z tym co przeczytamy w majowym magazynie OXM, broń oraz modyfikacje zostaną zsynchronizowane między trybami dla pojedynczego i wielu graczy. Multiplayer pozwoli również na użycie robota bojowego.

Z nowych informacji wynika również, że premiera tytułu planowana jest w okresie wakacyjnym 2010 roku, a sama publikacja zgodnie z zapowiedziami obejmie PC, PlayStation 3, Xbox 360, Wii, Nintendo DS oraz pominięty wcześniej PSP.